تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
افشاردوست
دبیرکل فدراسیون والیبال ایران گفت: گرفتن میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از جمهوری اسلامی ایران قطعا تصمیمی سیاسی است.
تدبیر24:میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2015هفته گذشته در کنگره بین المللی والیبال در ایتالیا به ایران داده شد، اما امروز رییس فدراسیون بین المللی والیبال با ارسال نامه ای به ایران خبر از واگذاری میزبانی این رقابت ها به آرژانتین داد.
دبیرکل فدراسیون والیبال ایران در باره این اقدام FIVB گفت: من هنوز فرصت نکردم با رییس فدراسیون والیبال ایران در این باره صحبت کنم اما دلیل قانع کننده ای برای این اقدام فدراسیون بین المللی والیبال نمی بینم.
محمود افشاردوست با استفاده از واژه «عجیب و غریب» برای این اقدام گفت: وقتی این میزبانی در کنگره بین المللی والیبال تصویب می شود، نباید گرفتن آن منوط به تصمیم یک فرد باشد. به نظر من آری گراسا رییس فدراسیون بین المللی والیبال نباید به تنهایی این تصمیم را بگیرد و اجرا کند.
وی تصریح کرد: به نظر می رسد این تصمیم بر اساس فشارهای سیاسی باشد و هیچ دلیل دیگر نداشته باشد.
تیم والیبال نوجوانان ایران شهریورماه امسال و در مسابقات قهرمانی آسیا بدون واگذاری حتی یک ست به حریفان با اقتدار قهرمان آسیا شد و به عنوان تیم اول آسیا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال 2015 را به دست آورد.
رییس فدراسیون والیبال ایران نیز دیروز گفته بود که پشت پرده والیبال جهان به دنبال مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
محمدرضا داورزنی بعد از بازگشت از نشست فدراسیون بین المللی والیبال در ایتالیا در نشست خبری افزوده بود : وقتی رییس فدراسیون والیبال اتریش به دنبال محرومیت ورزش ایران است،نباید آن را یک اتفاق دانست.
وی به موفقیت های اخیر والیبال ایران در جهان از جمله لیگ جهانی و قهرمانی جهان اشاره کرده و گفته بود : وقتی برخی کشورهای معاند و مخالف با نظام جمهوری اسلامی این موفقیت ها را می بینند، دست به حاشیه سازی و ایجاد مشکل برای ایران می زنند. جهان میلیون ها دلار هزینه می کند که ایران را بی ثبات نشان دهد اما یک رشته ورزشی مانند والیبال تمام این نقشه ها را خراب می کند.
داورزنی ادامه داده بود: عملکرد والیبال ایران در جهان به گونه ای بوده که برخی دشمنان را نگران کرده و آنان از راههای مختلف به دنبال متوقف کردن این روند رو به رشد هستند. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است تنها ورزشی نیست و کاملا موضوع هدایت شده است.
رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرده بود:زمانی که رئیس فدراسیون بین المللی والیبال(FIVB)راتحت فشارقرارمی دهند،نبایدبه سادگی ازاین مساله گذشت. دشمنان نظام همیشه به دنبال نقشه کشی علیه ایران هستند وامیدوارم بتوانیم باتدبیر این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.
به گفته وی، گره زدن برخی مسایل که ارتباطی به ورزش ندارد، نشان از عناد برخی کشورها با ایران است و رسالت سنگینی بر عهده داریم و باید تاوان این عداوات نیز را بپردازیم.
طی روزهای گذشته با دستگیری یک شهروند ایرانی - انگلیس به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام که از سوی شعبه 26دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیزی محکوم شده است، برخی ها درنشست فدراسیون بین المللی والیبال در ایتالیا تلاش کردند تا این مسئله را به ورزش ربط داده و ایران را تحت فشار قرار دهند.
این در حالی صورت می گیرد که پیشتر حجت الاسلام اژه ای در خصوص این پرونده گفته بود که این پرونده ارتباطی به موضوع ورزش ندارد.

شیخ احمدالفهد الصباح رییس شورای المپیک آسیا نیز روز چهارشنبه گذشته در واکنش به این اقدامات، از استفاده سیاسی از ورزش انتقاد کرده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها