تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
داورزنی
رییس فدراسیون والیبال ایران، ادعای فدراسیون بین المللی والیبال مبنی براینکه میزبانی ایران برای مسابقات نوجوانان جهان در سال 2015قطعی نشده بوده و جابجایی این میزبانی به سبب مسایل تکنیکی بوده است، را رد کرد.
تدبیر24: فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) عصر دیروز(دوشنبه) بدنبال انتقادات فدراسیون والیبال ایران ازسیاسی کاری این فدراسیون در بازپس گرفتن میزبانی نوجوانان جهان از کشورمان، اعلام کرد که هیچ موقع ایران به عنوان میزبان قطعی این رقابت ها معرفی نشده بود وطرح این موضوع که میزبانی این مسابقات از این کشور پس گرفته شده به هیچ وجه درست نیست.معیار انتخاب میزبان برای رقابت هایی مانند قهرمانی نوجوانان جهان مسایل تکنیکی است.
محمدرضا داورزنی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در این باره گفت: این حرف غیر منطقی است.
وی افزود: همانطور که می دانید ایران میزبان لیگ جهانی است و میزبانان این لیگ باید دارای بالاترین استانداردها از نظر سالن، هتل و غیره باشند و وقتی ما برای میزبانی این مسابقات انتخاب می شویم، به این معنی است که دارای این امکانات که امکانات تکنیکی مسابقات والیبال تلقی می شوند، هستیم، آن هم در سطحی که میزبان لیگ جهانی باشیم.
وی بااشاره به اینکه آرژانتین درگروه دو لیگ جهانی قراردارد و امکانات آن نسبت به ایران پایین تر است، اضافه کرد: فدراسیون بین المللی در حالی آرژانتین را به عنوان جایگزین ایران به ادعای خود به سبب مسایل تکنیکی انتخاب کرده است که تجهیزات و امکانات آن به مراتب ضعیف تر است و این ادله غلطی است.
وی با تاکید براینکه فدراسیون بین المللی حق جابجایی میزبانان مسابقات را دارد، اضافه کرد: این ادعا که این جابجایی بخاطر مسایل تکنیکی بوده ، کاملا غلط است.
رییس فدراسیون والیبال ایران افزود: این فدراسیون میزبانی این رقابتها را با نظر کنفدراسیون والیبال آسیا پذیرفته بود، زیرا این کنفدراسیون به ما اعلام کرد که میزبان این رقابتها شویم و ما هم بعد از پرکردن فرم ها و مدارک بصورت قطعی گفتیم که میزبانی این رقابتها را می پذیریم.
داورزنی ادامه داد : با توجه به بحث هایی که در حاشیه کنگره جهانی در ایتالیا مطرح شد و افراد مرتبط با فدراسیون بین المللی والیبال، احساس ما این است که تصمیم فدراسیون بین المللی تکنیکی و تاکتیکی نیست و آنها می خواهند مشکل دیگری را حل کنند و بر والیبال فشار وارد می کنند.
وی با بیان اینکه انتظار می رود فدراسیون بین المللی والیبال به عنوان یک نهاد ورزشی در تصمیمات خود مسایل سیاسی را دخالت ندهد،افزود:همزمانی دادن میزبانی به آرژانتین این مسئله راتداعی می کندکه درپس این تصمیم فدراسیون بین المللی والیبال مسایل دیگری قرار دارد،البته آینده این را نشان خواهد داد و ما با میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ جهانی توانایی تکنیکی و تاکنیکی خود را در برگزاری مسابقات نشان خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال بحث حضور زنان در سالن های ورزشی را پیگیری می کند، افزود: امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم که بانوان بیشتری به سالن بیانید و این غلط است که یک زن بخاطر تماشای والیبال دستگیر شده باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها