تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۳۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

دختران فوتبالیت به آسیا راه یافت

تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران پس از پیروزی مقابل تیم فلسطین به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا راه یافت.
تدبیر24: تیم دختران زیر19 سال ایران در دومین دیدار خود توانست با 6نتیجه شش بر صفر فلسطین را شکست داده و مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت های فوتبال دختران آسیا را بدست آورد.

تیم فوتبال دختران کشورمان یکشنبه نیز در نخستین مرحله مقدماتی این رقابت ها به مصاف تیم سریلانکا میزبان این رقابت ها رفت و توانست این تیم را با نتیجه چهاربر یک از پیش روی بردارد.

فاطمه رحمتی در دقایق 74 و 77 ، شبنم بهشت در دقیقه 11، فرشته خسروی در دقایق 3، 38 و 44 برای ایران گلزنی کردند.

همچنین فرشته خسروی نیز به عنوان بهترین بازیکن از سوی کادر برگزاری مسابقات انتخاب شد و جایزه بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

بر همین اساس ایران با 6 امتیاز از گروه B ، تیم ازبکستان با 9 امتیاز از گروه A ، تیم استرالیا با 9 امتیاز از گروه C و تیم تایلند با 4 امتیاز از گروه D به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا صعود کردند.

مرحله نهایی رقابت های فوتبال دختران زیر 19 سال آسیا سال آینده در چین برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: