تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹

نشست نقد قانون نظام رسانه ای

نشست تخصصی نقد و بررسی «پیش نویس قانون نظام جامع رسانه یی» به همت اداره کل پژوهش و بررسی های خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) عصر امروز (سه شنبه) در محل غرفه روزنامه «ایران» در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.
تدبیر24: در این نشست «حمید ضیایی پرور» و «حمیدرضا مدقق» دو صاحبنظر در عرصه ی ارتباطات و روزنامه نگاری سخنرانی و نظرات خود را در ارتباط با پیش نویس قانون نظام رسانه یی مطرح کردند.

پیش نویس «قانون سازمان نظام رسانه ای جمهوری اسلامی ایران» روز نوزدهم مرداد ماه از طرف معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از اصحاب رسانه و روزنامه نگاران کشور خواسته تا این متن را مطالعه کنند و در راستای رفع نقص ها و بهبود هرچه بیشتر آن، نظرها و پیشنهادهای خود را در این خصوص مطرح کنند.

طی هفته ها و ماه های گذشته یادداشت ها و نشست های متعددی در نقد و بررسی محتوای این پیش نویس منتشر و برگزار شده است.

در نشست امروز نیز سخنرانان در خصوص محورهایی نظیر تاثیر این پیش نویس بر فعالیت اهالی مطبوعات، ایرادهای قانونی و صنفی وارد به آن، موضوع انجمن صنفی روزنامه نگاران و ... به ایراد نظرات خود پرداختند و به پرسش حاضران نیز پاسخ گفتند.

حمید ضیایی پرور دکترای علوم ارتباطات، کارشناس رسانه و مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و حمیدرضا مدقق نیز دکترای علوم ارتباطات، کارشناس رسانه و روزنامه نگار است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: