تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

سفر وزیر کشور و اطلاعات به تبریز

وزیر کشور اظهار کرد: ظرف ماه های آینده نیز درقالب سفرهای استانی به آذربایجان شرقی سفر و مصوبات سفرهای قبلی را پی گیری خواهد کرد.
تدبیر24: وزیران کشور و اطلاعات برای شرکت در همایش دادستان های کل کشور در تبریز، صبح روز پنج شنبه وارد فرودگاه شهید مدنی این شهر شدند.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به تبریز در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص وضعیت امنیت در کشور گفت: وضعیت امنیت در سطح کشور خوب بوده و مشکل خاصی مشاهده نشده است و در این میان آذربایجان شرقی از امنیت مطلبوب و مناسبی برخوردار است.
 
وی گفت که به دعوت قوه قضاییه و برای شرکت در همایش دادستان های کل کشور به این شهر سفر کرده است.
 
وی افزود: همچنین در جریان این سفر ضمن شرکت در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی از چند طرح عمرانی نیز بازدید خواهد کرد.
 
وزیر کشور اظهار کرد: ظرف ماه های آینده نیز درقالب سفرهای استانی به آذربایجان شرقی سفر و مصوبات سفرهای قبلی را پی گیری خواهد کرد.
 
سفر وزیر کشور به تبریز یک روزه خواهد بود.
 
این سومین سفر وزیر کشور بعد از آغاز به کار دولت یازدهم به تبریز است.
 
رحمانی فضلی پیش از این و در آبان ماه سال 92 برای شرکت در آیین معارفه اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و 22 بهمن ماه همان سال برای حضور در راهپیمایی مردم تبریز به این شهر سفر کرده بود.
 
همایش دادستان های کل کشور در تبریز یک روزه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: