تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
معاون وزیر ارشاد:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سرانه مفید برای هر فرد کتابخوان در ایران 15 سانتی متر مربع است که بسیار ناچیز است.
تدبیر24:  «علی اصغر کاراندیش » روز یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب منطقه ای استان تهران که با حضور فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان رباط کریم و شهریار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: سرانه مطالعه کشور نسبت به جهان بسیار ناچیز است قطعا باید مسوولان و مردم تلاش کنند تا سرانه مطالعه کتاب را در کشور افزایش دهند.

وی با بیان اینکه فضای کتابخانه ها نسبت به استانداردها کم است خاطر نشان کرد: قطعا تلاش می شود تا فضای کتابخانه ها افزایش پیدا کند زیرا در تهران هم اقدامات خوبی را در این راستا با حمایت مسوولان استانی و اداره کل فرهنگ و ارشاد انجام شده است.

کاراندیش به برگزاری نمایشگاه کتاب و فعالیت های فرهنگی در کشور اشاره کرد و افزود: در نظر داریم شرایط را میان جوانان نسبت به گذشته افزایش دهیم که بتوان امکانات خوبی را در این زمینه برای دوستداران فرهنگ و کتابخوانی در کشور فراهم کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دغدغه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور چه میزان است اظهار داشت: سرانه فضای کتابخانه ها در کشور بسیار کم است و با توجه به اینکه استان تهران پایتخت کشور است نیز استانداردهایی را برای توسعه این فرهنگ در میان مخاطبانش باید ایجاد کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات ما در بخش فرهنگ کتاب و کتابخوانی محدود است تلاش ما این است سرانه این فضا را در کشور افزایش دهیم.

کاراندیش با اشاره به اینکه زمان زیادی برای توسعه کتاب خانه ها نیاز است گفت: باید خیرین و بخش غیر دولتی مشارکت گسترده ای را در این بخش داشته باشند تا در بخش توسعه فضای کتابخانه ای سرعت لازمی ایجاد شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها