کد خبر: ۴۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی:

روابط عمومی تأمین اجتماعی در حال حرکت به سمت حرفه ای گرایی است

نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ارتباط سازنده وخوبی با رسانه ها برقرار کرده و به سمت حرفه ای گرایی و تخصصی تر شدن در حال حرکت است.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی حیدری در جریان بازدید از غرفه    روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان این مطلب، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با 40 میلیون بیمه شده و تعداد زیادی مخاطب که بیمه شده این سازمان نبوده اما با آن سروکار دارند و با توجه به نقش چند جانبه بیمه ای، درمانی و
اقتصادی حضور مؤثری در زندگی آحاد جامعه دارد.
وی گفت: در کتب درسی و دانشگاهی اطلاعاتی در مورد سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد و خوشبختانه با تعامل سازنده در حال پیگیری هستیم تا تأمین اجتماعی را از ابتدای شروع تحصیل به مخاطبان و ذی نفعان این سازمان معرفی کنیم.
نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی افزود: دانش آموزان به عنوان کسانی که در آینده وارد بازار کارخواهند شد باید با قوانین تأمین اجتماعی آشنا شوند تا بتوانند از ابتدا تعامل خود را با مقوله تأمین اجتماعی شکل دهند.
وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی حضور مؤثر و پرباری در نمایشگاه مطبوعات داشته و ارتباط با رسانه ها باید قوی تر شده و حضور سازمان در بین مطبوعات و رسانه ها در حد لازم و اثر بخش باشد.
حیدری تصریح کرد: مشکلات و مسایلی که سازمان تأمین اجتماعی در سنوات گذشته با آن دست به گریبان بود، بر عملکرد این سازمان در همه حوزه ها اثر منفی گذاشته و تأمین اجتماعی به حاشیه کشیده

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: