تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
سرعت بالا و انحراف به چپ یک دستگاه خودرو سواری 'بی.ام.و' سبب ورود و توقف آن در ریل و حریم مترو در مشهد شد.
تدبیر24: سرپرست ایستگاه 33 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد روز دوشنبه گفت: بامداد امروز دو دستگاه خودروی سواری زانتیا و بی.ام.و در مسیر وکیل آباد به سمت میدان آزادی با یکدیگر برخورد کردند.

محمدجواد سبحانی افزود: راننده خودرو سورای بی.ام.و به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با زانتیا به سمت چپ خیابان منحرف و با عبور از جدول، فضای سبز و نرده های محافظ قطار شهری سرانجام در ریل و حریم مترو متوقف شد.

وی ادامه داد: خودروی زانتیا نیز پس از برخورد به سمت راست جاده منحرف شد.

سبحانی گفت: نجاتگران آتش نشان بلافاصله پس از حضور در محل نسبت به ایمن سازی محل و پیشگیری از حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از هر دو خودرو اقدام کردند.

سرپرست ایستگاه 33 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: راننده 28 ساله خودرو بی.ام.و به علت شدت جراحات وارده توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل و دو سرنشین خودروی زانتیا نیز که دچار جراحات سطحی شده بودند در محل مداوا شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها