تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

وجود 36 میلیون برده در جهان

موسسه پژوهشی گالوپ با ذکر نمونه هایی از بردگی مدرن ازقبیل قاچاق انسان ها ، وادار ساختن افراد به کارهای اجباری،ازدواج های اجباری، خرید وفروش کودکان و زنان به منظور سودجویی های جنسی ومالی، شمار افرادی را که در جوامع امروزی دربردگی به سر می برند 36 میلیون نفر بر آورد کرده است.
تدبیر24: موسسه پژوهشی - آماری گالوپ روز سه شنبه نتایج بررسی های مشترکی را که با همکاری گروه تحقیقاتی موسوم به 'واک فری' در 167 کشور جهان انجام داده در گزارشی با عنوان شاخص بردگی منتشر کرد.

در این گزارش با اشاره به این که هم اکنون نزدیک به 36 میلیون نفر از مردم جهان به طرق مختلف توسط باند ها وگروه های بزهکار جهان به بردگی گرفته شده اند، گفته است که پنج میلیون و 400 هزار نفر از این بردگان درکشور های برزیل، اتیوپی،اندونزی،نپال ، نیجریه ، پاکستان و روسیه زندگی می کنند.

در این گزارش آمده است، بیشتر موارد بردگی درجهان امروز از نظر عامه مردم پنهان می مانند وقربانیان به سادگی و صرفا از طریق شیوه های تحقیقی متداول قابل شناسایی نیستند.

موسسه گالوپ اشاره کرده است که در این طرح مشترک روش های ویژه ای از جمله نمونه گیری های شبکه ای برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تری دراین زمینه را مورد استقاده قرار داده است.

گالوپ در تشریح روش نمونه گیری های شبکه ای اعلام کرده است، در این شیوه شبکه افرادی که به نوعی با فرد مظنون به بردگی در ارتباط هستند، شناسایی شده و با توزیع پرسشنامه های جداگانه در میان این افراد اطلاعات لازم را به دست آورده اند.

گالوپ با استفاده از همین شیوه به وجود 36 میلیون نفر از مردان، زنان وکودکانی که به طرق مختلف مورد استثمار و بردگی قرار گرفته اند پی برده و در گفت وگوهای مستقیم با خود این افراد درستی اطلاعات به دست آمده را مورد آزمایش قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: