تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وارداتی برای تامین مرکبات و سیب شب عید صورت نمی گیرد و میوه شب عید از تولید داخل تامین می شود.
تدبیر24: محمود حجتی روز پنجشنبه در بازدید از اراضی زراعی و باغی بخش چهار دانگه ساری در روستای 'عقه خیل' افزود: هرچند سرمای پارسال به باغ های کشور آسیب زده اما دغدغه ای برای تامین مرکبات و سیب شب عید وجود ندارد.

وی ادامه داد: برنامه ذخیره سازی مرکبات و سیب به اتحادیه باغداران مازندران و تعاون روستایی ارایه شده است.

حجتی با تاکید بر تغییر الگوی کشت در مناطق ییلاقی، اظهار کرد: با بررسی و آسیب شناسی دقیق باید علاوه بر تامین منابع آبی نسبت به تغییر الگوی کشت در اراضی شیب دار اقدام کرد.

وی به ایجاد شهرک کشاورزی در کشور اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر اساسنامه و ردیف اعتباری این شهرک ایجاد شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولت به صورت بلاعوض علاوه بر تامین آب و تقویت خاک تسهیلات پرداخت می کند، افزود: دولت پشتیبانی مناسبی را نیز در تهیه نهال برای اراضی شیب دار انجام می دهد.

حجتی به ظرفیت بالای اراضی ییلاقی بخش چهار دانگه ساری اشاره کرد و گفت: ایجاد زیر ساخت های توسعه کشاورزی برای تغییر الگوی کشت و آموزش و ترویج در حمایت از کشاورزان این منطقه انجام می گیرد.

رییس شورای بخش چهاردانگه ساری نیز تسطیح اراضی، نوسازی ادوات کشاورزی، تامین آب و آموزش و ترویج را از نیازهای کشاورزان این منطقه بیان کرد.

محمد عالیشاه گفت: 95 روستای این بخش با کمبود آب کشاورزی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه اراضی زراعی و باغی این منطقه با بررسی دقیق در الگوی کشت ظرفیت بالایی برای محصولات کشاورزی و اشتغال دارد، افزود: به دلیل بی توجهی به مقوله الگوی کشت بسیاری از جوانان روستاهای این بخش به شهر مهاجرت کردند.

عالیشاه با اشاره به ظرفیت گردشگری بخش چهاردانگه ساری، گفت: وجود چشمه آب معدنی سورت و آب بندان الندان و طبیعت زیبای ییلاقی می تواند زمینه های جذب گردشگر برای این منطقه باشد.

وزیر جهاد کشاورزی امروز از چندین پروژه جهاد کشاورزی استان مازندران بازدید می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها