تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
یک عکاس آمریکایی در مدت 25 سال با سفر به مناطق مختلف این کشور، مجموعه تصاویری از سایت‌های فضایی متروکه ناسا تهیه کرده است.
تدبیر24: این سایت‌های پرتاب فضایی که تا چند دهه قبل برای انجام مأموریت‌های مهم فضایی از جمله انتقال فضانوردان به مدار زمین مورد استفاده قرار گرفته بودند، اکنون به مکان‌هایی متروک و فراموش‌ شده تبدیل شده‌اند.

«رونالد میلز» عکاس آمریکایی در مدت 25 سال، با سفر به مناطق مختلف این کشور، 16 سایت پرتاب، مرکز تحقیقاتی و موزه فضایی متروک را به تصویر کشیده است.

این سایت های فضایی که در ویرجینیا، فلوریدا، آلاباما، می‌سی‌سی‌پی، لوئیزیانا، تگزاس، کانزاس، یوتا، نیومکزیکو و کالیفرنیا واقع شده‌اند، تا چند سال قبل برای انجام مأموریت‌های فضایی مختلف از جمله انتقال فضانوردان به فضا یا آزمایش موشک مأموریت زحل مورد استفاده قرار گرفته بودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها