تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۱۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
اراک اوباما شب گذشته طی مراسمی مدال آزادی ریاست جمهوری را به گردن «مریل استریپ» بازیگر صاحب نام آمریکایی و برنده سه جایزه اسکار انداخت.
تدبیر24: «مریل استریپ» به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران زن تاریخ سینما که با 19بار نامزدی جایزه اسکار از این لحاظ رکورددار تاریخ سینما محسوب می‌شود،دیشب مدال آزادی ریاست جمهوری را از دستان باراک اوباما در کاخ سفید دریافت کرد.
علاوه بر «مریل استریپ»، 18 نفر دیگر نیز مدال آزادی ریاست جمهوری، بالاترین نشان شهروندی ایالات متحده را دریافت کردند.
«مریل استریپ» سه‌بار در سال‌های 1980 برای «کرامر علیه کرامر»، 1983 برای «انتخاب سوفی» و 2012 برای «بانوی آهنین» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگری شده است.
وی در سال 2003 برای فیلم «ساعت‌ها» جایزه خرس نقره‌ای جشنواره برلین را گرفت، در سال 1989 با فیلم «فرشتگان جهنمی» جایزه بهترین بازیگر زن را از کن دریافت کرد، در سال 1982 بهترین بازیگر زن جوایز بافتا شد و در سال 1999 جایزه دوربین برلیناله را کسب کرد.
این بازیگر سرشناس آمریکایی در سال 2003 جایزه افتخاری سزار فرانسه را گرفت. دو بار جایزه بهترین بازیگر زن را از اسکار سینمای ایتالیا دریافت کرده است، هفت ‌بار بهترین بازیگر جوایز گلدن گلوب انتخاب شده است و از جشنواره‌های رم و سن‌سباستین جایزه یک عمر دستاورد سینمایی دریافت کرده است.
«استریپ» آخرین بار در سال 2013 برای بازی در فیلم «آگوست: اوسیج کانتی» نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شد. عکس های اسوشیتدپرس و رویترز از این مراسم را در زیر می‌بینید.


















منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
0
0
چه خوشگل و...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها