تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

تفرقه شدید در دولت نتانیاهو

جلسه هفتگی کابینه دولت اسرائیل در این هفته و پس از مطرح شدن لایحه یهودی سازی دولت اسرائیل توسط بنیامین نتانیاهو بسیار جنجالی برگزار شد و حتی موجب فریاد کشیدن وزیران بر سر یک دیگر نیز شد.
تدبیر24: در این جلسه بنیامین نتانیاهو ضمن تأکید بر اینکه اسرائیل سرزمینی تماماً یهودی است گفت : "ما می دانیم که عده ای وجود دارند که این لایحه منافع آنها را به خطر می اندازد و عده ای هم هستند که می خواهند در مناطقی از اسرائیل خودمختاری ایجاد کنند و همچنین فلسطینی ها نیز با این موضوع به کلی مخالفند ، اما هیچ یک از این موارد باعث نخواهد شد که ما از هدف خود عقب نشینی کنیم".
 
در این جلسه تسیپی لیونی وزیر دادگستری و رهبر حزب "هتنوعا" نیز گفت: اگر نتانیاهو بخواهد برخی از ما وزیران را که برای حفظ ارزش‌های دموکراتیک اسرائیل فعالیت می‌کنیم اخراج کند، این حق و تصمیم اوست.
 
یائیر لاپید، وزیر دارایی و رهبر حزب "یش آتید" نیز در این جلسه اعلام کرد : حزب او با لایحه‌ای که نتانیاهو درصدد تصویب و تبدیل آن به قانون در کنست است، مخالفت خواهد کرد، چرا که این لایحه خلاف نظام مردم سالاری اسرائیل است.
 
وی در ادامه اظهار داشت که اگر نخست‌وزیر بخواهد بر سر این موضوع ائتلاف دولت را با فروپاشی روبه‌رو کند، مرتکب یک رفتار غیر مسئولانه و ضد ملی می‌شود.
 
این اتفاقات در حالی رخ می دهد که چندی پیش گیدعون ساعر، وزیر دفاع و عمیر پرتص وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی اعلام استعفا از دولت نمودند و اعلام کردند که حاضر به همکاری با دولت نتانیاهو نیستند.
 
قانون یهودیت، در واقع هیچ حق انسانی ای برای حدود 25 درصد از ساکنان سرزمین های اشغالی که بیش از 6 میلیون نفر هستند را قائل نیست و این سرزمین را صرفاً ملک شخصی یهودیان می داند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: