تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا سال 2015 را دوباره تایید کرد.
تدبیر24:اجلاس سالیانه هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی ایران در قهرمانی آسیا در سال 2015 – 1394 را مجددا قطعی کرد.

این در حالی که چندی پیش در کنگره جهانی FIVB میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا و نوجوانان جهان در سال 2015 – 1394 قطعی شده بود، اما به یک باره میزبانی نوجوانان جهان از ایران گرفته و به آرژانتین داده شد و همچنین بنا به دلایلی نا معلوم مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کردند که میزبانی ایران در قهرمانی آسیا مجددا در اجلاس هیات رییسه AVC مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

از این رو محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال که از اعضای اصلی هیات رییسه AVC می باشد، یکشنبه شب به منظور شرکت در جلسه سالیانه تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک کرد و دیروز در مراسم بازگشایی دفتر AVC در تایلند که با حضور رئیس فدراسیون جهانی انجام شد، طی نشست های جداگانه با روسای فدراسیون های مختلف و دکتر آری گراسا رئیس FIVB و دکتر بن ناصر رئیس AVC موافقت مجدد آن ها را برای میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا جلب کرد.

صبح امروز جلسه هیات رییسه در مقر AVC در بانکوک تشکیل شد و در خصوص موضوع میزبانی ایران در این رقابت ها هم بحث و بررسی شد و در پایان جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان قطعی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا معرفی شد.

همچنین شانریت که پیش از این رییس کمیته مسابقات AVC بود، در این جلسه به عنوان دبیر کل کنفدراسیون والیبال آسیا انتخاب و معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها