تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

ابلاغ آرای دو بازیکن دوپینگی

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از ابلاغ آرای دو بازیکن دوپینگی لیگ برتر و دسته دوم فوتبال کشور در اوایل هفته آینده خبر داد.
تدبیر24: احمد هاشمیان به مشخص شدن نتیجه برخی نمونه های کنترل دوپینگ اشاره کرد و گفت: اخیرا پاسخ تعدادی از نمونه های کنترل دوپینگ برای این کمیته ارسال شده و همان طور که در رسانه ها اعلام شد، نمونه کنترل دوپینگ دو بازیکن مثبت بود.

این مقام مسئول در فدارسیون فوتبال ادامه داد: یکی از این بازیکنان مربوط به لیگ دسته دوم است که از وی در رقابت های جام حذفی نمونه گیری شده بود. نمونه دیگر نیز مربوط به بازیکن لیگ برتر است.

هاشمیان صریح کرد: به تخلفات این بازیکنان در جلسات متعدد رسیدگی شده و طی اوایل هفته آینده آرای صدره به آنها ابلاغ خواهد شد.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان خاطی برای اعتراض به آرای صادره سه روز مهلت دارند و در صورت اعتراض نکردن، رای اعلام عمومی می شود. در صورتی هم که اعتراض کنند، کمیته استیناف به اعتراض رسیدگی می کند.

به گفته هاشمیان هم اکنون نیز حدود 140 تا 150 نمونه کنترل دوپینگ تحت آزمایش قرار دارد که به ترتیب نتایج واصل می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: