تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
دفتر نخست وزیر عراق:

توافق جدیدی مبنی بر اعطای مصونیت به نیروهای آمریکایی وجود ندارد

رییس دفتر نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه توافق جدیدی مبنی بر اعطای مصونیت به نیروهای آمریکایی وجود ندارد، اعلام کرد: به موجب توافقی که با دولت قبلی صورت گرفته است، مستشاران نظامی آمریکا از مصونیت دیپلماتیک در عراق برخوردارند زیرا آنها بخشی از کارکنان سفارت آمریکا در بغداد محسوب می شوند.
تدبیر24: 'رافد جبوری' رییس دفتر حیدر العبادی با اعلام این مطلب افزود که موضع عراق مبنی بر خودداری از به کارگیری هرگونه نیروی زمینی بیگانه در عراق همچنان ثابت است و این کشور صرفا خواستار پشتیبانی آموزشی و تامین سلاح و پوشش هوایی از سوی همپیمانانش است.

وی افزود: مصونیت اعطا شده به مستشاران نظامی آمریکا در عراق به خاطر این است که آنها جزو کارکنان سفارت آمریکا در بغداد به شمار می روند و همان طور که می دانیم کارکنان سفارتخانه ها از مصونیت دیپلماتیک برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز؛ جبوری خاطرنشان کرد که در این باره با دولت قبلی توافق شده است و هیچ موافقتنامه جدیدی در راجع به اعطای مصونیت به نیروهای نظامی آمریکا وجود ندارد.

استوارت جونز سفیر آمریکا در عراق روز جمعه در گفت وگو با آسوشیتدپرس از توافق میان واشنگتن و بغداد برای اعطای برخی امتیازات و مصونیت نیروهایی آمریکایی از محاکمه در عراق خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: