تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
دیدار خیرخواهانه تیم‌های رسانه ورزش و دانشگاه شهید بهشتی باعث آزادی دو زندانی غیرعمد شد.
تدبیر24:دیدار تیم‌های دانشگاه شهید بهشتی و تیم فوتبال رسانه ورزش با برتری تیم میزبان به پایان رسید. این دیدار که عصر دیروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

در این دیدار که به بهانه درگذشت مرحوم مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس برگزار شده بود، شاهد حضور ستارگان فوتبال بعد از مدت‌ها در زمین بازی بود به طوری که در تیم دانشگاه شهید بهشتی بازیکنان نامداری همچون علی کریمی، مهرداد میناوند، محمدرضا مهران‌پور، پایان رافت، بهروز رهبری‌فرد و پرویز برومند بازی می‌کردند و نکته جالب اینجاست که علی کریمی بعد از خداحافظی از فوتبال برای اولین بار به عنوان فوتبالیست در زمین ظاهر شد.

این بازی که عواید خیرخواهانه داشت باعث آزادی 2 زندانی غیرعمد هم شد به طوری که حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین و رئیس اسبق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای آزادی این دو زندانی 70 میلیون تومان پرداخت کرد.






















منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها