تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

تمهیدات ترافیکی اربعین حسینی

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ترافیکی به مناسبت اربعین حسینی در پایتخت خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ حسن عابدی با اشاره به اینکه پلیس جهت برقراری تمهیدات ترافیکی در اربعین حسینی آمادگی کامل دارد، گفت: نیروهای راهور به ویژه اطراف مناطق مرکزی، جنوبی (شهرری) و شمالی (امامزاده صالح)، حضور پررنگ تری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اکثر دسته های عزاداری مسیر ترددشان به پلیس راهور اعلام شده، اظهار داشت: در صورت نیاز محدودیت های ترافیکی به صورت مقطعی اجرا می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: تمهیدات پلیس، اربعین حسینی طبق سنوات گذشته و با توجه به تجربیات پیشین پلیس در چنین مراسم هایی اجرا می شود و برنامه ریزی های لازم نیز با هماهنگی مسئولان تکایا و مساجد بزرگ انجام شده است.

سرهنگ عابدی در پایان خاطر نشان کرد: محدودیت صددرصدی تردد فعلا پیش بینی نشده و در معابر فرعی در صورت حضور دسته جات عزاداری، اولویت تردد با آنها است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: