تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

حکم اعدام برای قاتل دانش آموز

رئیس کل دادگستری استان یزد از صدور حکم اعدام برای قاتل دانش آموز 9 ساله خبر داد.
تدبیر24: محمدرضا حبیبی گفت: اولیای دم محمدرضا کودک ۹ ساله‌ مهریزی که قربانی اعتماد کودکانه خود شده بود، تقاضای قصاص کردند.
 
او گفت: این کودک به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود در شهرستان مهریز خارج شده بود، قربانی اعتماد کودکانه خود شد و توسط فردی به قتل رسید و در دادگاه وی، حکم قصاص نفس صادر و ابلاغ شده است.
 
حبیبی گفت: در حال حاضر منتظر اتمام مراحل قانونی هستیم تا رای نهایی و قطعی صادر شود.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: حکم صادر شده به وسیله پیک به دیوان عالی کشور ارسال می شود تا مراحل نهایی طی شود.
 
او گفت: متهم هنوز برای اعتراض به حکم فرصت قانونی دارد اما تاکنونی اعتراضی نسبت به حکم خود نداشته است.
 
حبیبی با بیان اینکه این قاتل هیچ گونه مشکل روحی و روانی ندارد، گفت: محمدرضا کودک ۹ ساله‌ای که به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود خارج شده بود توسط قاتل با ترفند و به قصد آزار و اذیت کودک را به منزل خود برده و در ‌‌‌‌نهایت نیز با یک ضربه چاقو به گلوی وی، کودک را به قتل رسانده و پیکر او را در داخل گونی گذاشته و نیمه شب در خیابان‌‌‌‌ رها می‌کند.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد در پایان گفت: مردم مطمئن باشند که دستگاه قضایی با جدیت با قاتل برخورد قضایی کرده و این پرونده را تا رسیدن به مرحله نهایی پیگیری می کند.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: