کد خبر: ۴۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

در منطقه 18 ایستگاه های موتور برقی را راه اندازی می کنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 گفت: شهرداری منطقه 18 ایستگاه های شارژ موتورهای برقی را در این منطقه را راه اندازی می کند.
تدبیر24: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 بر ضرورت استفاده از موتورهای برقی تاکید کرد و گفت: شهرداری منطقه 18 ایستگاه های شارژ موتورهای برقی را در این منطقه را راه اندازی می کند.

محمدرضا سالمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 در دیدار از نمایشگاه موتورهای برقی در این باره افزود: هر کاری که از دستمان برآید برای تشویق مردم منطقه 18 در راستای جایگیزینی موتورهای برقی به جای موتورهای بنزینی انجام می دهیم چون تهران به هوای سالم برای نفس کشیدن نیاز دارد.

سالمی در ادامه افزود: موتور یکی از وسایل حمل و نقل شخصی است که در مناطق مختلف تهران به ویژه مناطق جنوبی بسیار مورد استفاده است. از این رو ترغیب مردم برای استفاده از این وسیله حمل و نقلی و رواج آن در شهر می تواند در حفظ محیط زیست بسیار موثر واقع شود. ما از این تکنولوژی در منطقه امان بسیار استقبال می کنیم و برنامه های لازم برای ترغیب مردم به استفاده از آن را هم اجرا می کنیم از جمله اینکه می توانیم در منطقه ایستگاه های شارژ این موتورها را راه اندازی کنیم.

معاون شهردار منطقه 18 افزود: در یکی از غرفه ها نیز گفتم امکانات از ما، خدمات از شما. اعضا شورایاری ها معتمدان مردم هستند یک از کارهایی که انجام می دهیم این است که جلسات و همایش هایمان با اعضاء شورایاری ها آنها را با موتوربرقی و فواید آن آشنا می کنیم. این افراد پیام بران برای مردم هستند.

او همچنین گفت: از دیگر تمهیداتی که در منطقه 18 برای موتورهای برقی اندیشده و اجرایی می شود را قرار دادن ایستگاه های شارژ موتور برقی در کانکس های دوچرخه که شبانه روزی هستند و نگهبان هم دارند تعبیه کنیم.
 
سالمی تصریح کرد: همیشه وقتی تکنولوژی جدیدی وارد می شود عده‌ای در مقابل آن مقاومت می کنند. برای مثال کارخانه های تولید موتورهای بنزینی ممکن است نسبت به موتورهای برقی مقاومت نشان دهند اما بالاخره همه تولید کنندگان ناچار می شوند با این تکنولوژی همسو شوند.
 
این مقام مسئول ورود تولید کنندگان داخلی موتور سیکلت به عرصه تولید موتورهای برقی را عاملی در بالا رفتن تیراژ تولید موتورهای برقی دانست و تأکید کرد: این امر باعث می شود در آینده با افزایش تولید داخل قیمت موتورهای برقی نیز کاهش یافته و همچنین ارز از کشور خارج نشود.

نمایشگاه موتورهای برقی که از 13 ماه جاری آغاز به کار کرد تا 19 همین ماه به کار خود ادامه می دهد و علاقه‌مندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 9 شب با مراجعه به بوستان گفت و گو از موتورهای برقی دیدن و آنها را تست کنند.
برچسب ها: تدبیر24 شهرداری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: