تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
وزیر نیرو از سدمخزنی هراز آمل به عنوان یکی از مهمترین طرح های عمرانی وزارت نیرو در استان مازندران یاد و زمان تکمیل وبهره وبرداری آن را تا پایان سال97 اعلام کرد.
تدبیر24:' حمید چیت چیان' روز پنجشنبه درشهرستان آمل گفت: سد هراز آمل یکی از بزرگترین سدهای مخزنی شمال کشور در مازندران است که اکنون در مجموع حدود 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: وزارت نیرو برای سال آینده حدود 140 میلیارد ریال اعتبار برای سدهراز آمل اختصاص داده و امیدوار است تا علاوه بر بودجه عمومی کشور با تامین منابع مالی از بخش های دیگر سرعت اجرای این سد را تسریع ببخشد.

وزیرنیرو در خصوص جذب فاینانس برای تسریع در برنامه زمانبندی سدهراز آمل نیز تصریح کرد: جذب فاینانس اکنون در مراحل تصویب است وامیدواریم با جذب سرمایه گذاران خارجی روند اجرایی این سد نیز در کم ترین زمان تکمیل شود.

چت چیان اضافه کرد: وزارت نیرو تلاش خواهد کرد تا از ظرفیت های مالی کشور برای شتاب بخشیدن برای ساخت سدهزارآمل استفاده کند.

وزیرنیرو ابرازامیدواری کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی استانی ونمایندگان مردم مازندران نیز باید در شتاب بخشیدن به روند ساخت سدهراز آمل در پیگیریهای ملی تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: با ساخت سد هراز آمل که حدود 600میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره آب آن است ، علاوه بر تامین آب شرب حدود یک میلیون و200هزار خانوار شهری، آب مورد نیاز حدود100هراز هکتارزمین کشاورزی شهرهای آمل، بابل، محمودآباد، فریدونکنار وبابلسر را نیز تامین خواهد کرد.

ساخت سدمخزنی هرازآمل در فاصله 24کیلومتری جنوب شهرستان آمل در جاده هراز و برروی رودخانه پرآب هراز در30 مهرماه سال88 آغاز شده است.

وزیر نیرو روز پنجشنبه به همراه فلاح استاندارمازندران ، یوسفیان ملا نماینده مردم آمل ، نیازآذری و حجت الاسلام ناصری نمایندگان مردم بابل درمجلس شورای اسلامی، ومدیرعامل شرکت آب منطقه ای ، ومدیران استانی وشهرستانی از مراحل ساخت سد مخرنی هراز شهرستان آمل بازدید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها