تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

فرصت‌برای‌جایابی‌بورسیه‌هاتابهمن‌ماه

وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تا بهمن ماه برای جایابی بورسیه ها در دانشگاه ها فرصت است، گفت:دانشگاه ها باید ظرفیت مقطع دکتری خود را برای جایابی اعلام کنند.
تدبیر24:محمد فرهادی روز دوشنبه درحاشیه اعطای کرسی پژوهشی به پروفسور گرجی در جمع خبرنگاران در خصوص جایابی بورسیه هایی که هنوز جایابی نشده اند، افزود:در چند روز گذشته سازمان دانشجویی در گزارشی اعلام کرده که دانشگاه ها باید ظرفیت های خود را در مقطع دکتری اعلام کنند تا پس از آن افراد بورسیه به آنها معرفی شوند و برای این امر تا بهمن ماه فرصت است.

وی بیان کرد:کمیته ای که مسئله بورسیه ها را بررسی کرده است برای تجدید نظر پرونده معترضان نیز جلسات متعددی تشکیل داده است.

وی در رابطه با مجازات افرادی که اسامی بورسیه ها را منتشر کردند، افزود:قبلا همه چیز روشن شده است و من در این باره اطلاعی ندارم و باید مسئله را بررسی کنم.

وزیر علوم درباره استعفای برخی معاونانش گفت:با استعفاهای که لازم باشد و اصرار داشته باشند موافقت می شود؛ وقتی کسی عضو هیات علمی است می تواند در آن زمینه فعالیت کند.

فرهادی پیرامون شایعاتی در رابطه با اینکه نجفی مشاور عالی وزیرعلوم می شود، گفت:اگر وقت دکتر نجفی ایجاب کند و او بپذیرد خوشحال می شوم.

وی یادآورشد:تقویت شرکت های دانش بنیان نیاز به یکسری تسهیلات دارد که امروز این موضوع در همایشی که در مجلس برپا شد مطرح شد.

فرهادی افزود: همچنین برنامه هایی برای تحول آموزش عالی در نظر داریم که در حال مطالعه و بررسی این موضوع هستیم تا در قالب طرحی به مراجع ذیربط ارائه شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: