تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
مدیرکل محیط زیست البرز با بیان لزوم راهنمایی به واحدهای صنعتی آلاینده محیط زیست در البرز گفت: اداره محیط زیست مدافع حقوق مردم است و با واحدهایی که این حقوق را تضییع می‌کنند برخورد می‌کند.
تدبیر24: حسین محمدی در کرج،  درباره دلایل پلمب چند واحد صنعتی در شهرک  صنعتی سیمین‌دشت کرج بابت ایجاد مشکلات آلایندگی زیست محیطی اظهار داشت: هیچ سرمایه‌گذار و شهروندی علاقه‌ای به آلوده‌کردن و تخریب محیط زیست ندارد.
وی با بیان اینکه عمده این مسائل به دلایل عدم آگاهی فنی است، افزود: ارائه کمک فنی و فکری به واحد‌های تولیدی از جمله مواردی است که محیط زیست البرز در دستور کاری خود قرار داده است.
مدیرکل محیط زیست البرز با بیان اینکه این راهنمایی‌ها در راستای رفع مشکلات آلایندگی واحدهای صنعتی است، بیان کرد: ارائه کمک فکری در راستای مساعدت و بهبود بخشیدن به شرایط فعلی محیط زیست به واحدهای تولیدی و صنعتی استان تنها به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و سالم‌سازی این محیط ارزشمند است.
محمدی با بیان اینکه راهنمایی و مشاوره به واحدهای آلاینده در دستور کار محیط زیست قرار دارد، خاطرنشان کرد: محیط زیست وظیفه دارد قبل از پلمپ به راهنمایی، تعامل و هدایت این واحدهای صنعتی به منظور رفع مشکلات زیست محیطی بپردازد.
وی با اشاره به اینکه علاقه‌ای برای پلمپ واحدهای صنعتی و تولیدی نداریم، گفت: اقدام قضایی به منظور برخورد با واحد‌های متخلف در صورتی اعمال می‌شود که علاقه‌ای برای رفع مشکل محیطی زیستی ایجاد شده از سوی آن واحد وجود نداشته باشد.
محمدی با اشاره به اینکه محیط زیست مدافع حقوق شهروندان در برابر آلایندگی‌های زیست محیطی است، بیان کرد: در صورت نادیده گرفتن این حقوق از سوی افراد متخلف درصدد دفاع و تحقق حق مردم در این راستا بر می‌آئیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها