واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹

نشست خبری رییس جمهوری با رسانه های محلی خراسان جنوبی آغاز شد

نشست خبری رییس جمهوری با خبرنگاران رسانه های استانی دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در محل استانداری خراسان جنوبی آغاز شد.
تدبیر24: «حسین فریدون» دستیار ویژه رییس جمهوری، «محمد رضا صادق» مشاور رسانه ای رییس جمهوری، «وجه الله خدمتگزار» استاندار خراسان جنوبی و حجت الاسلام والمسلمین «علی رضایی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، دکتر روحانی را در این نشست همراهی می کنند.

رییس جمهوری صبح امروز (چهارشنبه) برای انجام یازدهمین سفر داخلی خود وارد بیرجند شد و پس از استقبال رسمی و استقبال خودجوش مردمی، در استادیوم آزادی بیرجند با اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی دیدار کرد.

در این سفر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد رضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهوری و اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد اقتصادی و تجاری، رییس جمهوری را همراهی می کنند.

رییس جمهوری در برنامه عصر سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی، ابتدا در جلسه توسعه و سرمایه گذاری و بعد در جمع علما، ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان استان خراسان جنوبی حضور پیدا کرد و جلسه شورای اداری استان نیز با حضور وی برگزار شد.

رییس جمهوری بعد از این نشست خبری، بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و به این ترتیب یازدهمین سفر دولت یازدهم به پایان می رسد.

رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان و گلستان سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: