واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

ارتش‌عراق35تروریست‌رابه‌هلاکت‌رساند

وزارت دفاع عراق اعلام کرد: ارتش در عملیات روز گذشته خود 35 تروریست را در مناطق مختلف عراق به هلاکت رساند وچندین بمب را خنثی کرد.
تدبیر24:نیروهای پیاده ارتش توانستند 10 تروریست را که قصد شلیک راکت به مقر عملیات صلاح الدین در دانشگاه تکریت داشتند در محله الطین به هلاکت رسانده خودروی آنها را با راکت کرنیت منهدم کنند.

نیروهای واکنش سریع توانستند چندین تروریست داعشی را پس از درگیری در منطقه بازار پیچی به هلاکت برسانند وحمله آنها به روستای المالحه را دفع وخسارت زیاد جانی ومالی به آنها وارد سازند.

یگان هفت ارتش باهمکاری عشایر در عملیات فرماندهی جزیره وبادیه غرب عراق توانستند منطقه جواعنه را از سه محور پاکسازی کرده بیش از 23 تروریست را به هلاکت برسانند وخودروی حامل خمپاره انداز را در منطقه بساتین که قصد حمله به پایگاه هوایی ارتش را داشت منهدم سازند .

همچنین یگان مذکور مدرسه جواعنه را که داعش به مقر خود تبدیل کرده بود بمباران کردند ودو خودروی تروریست را به آتش کشیدند.

نظامیان عراقی با بازرسی مدارس وخانه های نزدیک منطقه جواعنه تنها پل این منطقه را به تصرف خود درآوردند.

نیروهای ارتش به فرماندهی عملیات بغداد توانستند یک تروریست را در شمال بغداد و23 تروریست دیگر را در منطقه تل الذهب در جنوب بغداد به هلاکت برسانند ویک بمب را خنثی کردند.

همچنین نیروهای مهندسی نظامی ارتش عراق اقدام به خنثی سازی بمب کار گذاشته شده در کنار جاده ای کرده و توانستند مقادیری سلاح ظرف 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف بغداد کشف و شماری از افراد تحت تعقیب را بازداشت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: