کد خبر: ۴۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی خبر داد :

آغاز به کار بخش ICU بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تمامی تجهیزات بخش ICU بیمارستان رازی تربت حیدریه خریداری و به زودی با تامین نیروی انسانی مورد نیاز، از ابتدای بهمن ماه، ارائه خدمت به بیماران شروع می شود.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حمید داستانی در بیست و سومین گردهمایی روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی که در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، افزود :
 به منظور روزآمد شدن سیستم های نظارتی و مدیریتی زیر ساخت های لازم برای اجرای سیستم یکپارچه بیمارستانی (HIS) ایجاد شده و تا پایان سال جاری این سیستم در بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت حیدریه مستقر خواهد شد .
وی اظهار داشت: واگذاری سه دستگاه آمبولانس ،  راه اندازی نوبت دهی اینترنتی و VIP در آینده ای نزدیک از دیگر اقدامات انجام شده برای این بیمارستان بوده است.
دکتر داستانی رعایت سه اصل خوشرویی ، پاسخگویی و پاکدستی در تمام فعالیت ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: با رعایت این سه اصل می توان به نقطه اوج و تبلور رضایت سازمانی دست یافت .
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با تاکید بر استفاده بهینه از ارزش های بالقوه و ایجاد بستری مناسب برای انجام وظایف محوله افزود : نهادینه کردن فرآیند تصمیم گیری مشارکتی در ستاد مدیریت درمان استان ، در ارتقای توانمندی و هماهنگی هرچه بهتر در ابعاد مختلف مدیریتی نقش بسزایی خواهد داشت .
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه نیز در این گردهمایی با اشاره به بهبود حوزه سلامت و درمان ، از طرح تحول سلامت به عنوان اقدامی مهم یاد کرد و اظهار داشت : با ایجاد رفاه و امنیت اجتماعی و همدلی و حرکت در مسیری برنامه ریزی شده، می توان رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان را فراهم کرد .
مهندس فتحی نیا خاطر نشان کرد : طی چند سال اخیر رضایتمندی از مجموعه بیمارستان رازی تامین اجتماعی در ارائه خدمات به صورت چشمگیری افزایش داشته و تاکنون شکایت یا اعتراضی مبنی بر عدم رسیدگی و یا عدم رضایت از مجموعه  این بیمارستان مطرح نشده است .
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه نیز از نقش تاثیرگذار بیمارستان رازی تامین اجتماعی در این شهرستان  خبر داد و افزود : این بیمارستان ، با بهره بردن از فضای فیزیکی مناسب و دارا بودن تجهیزات به روز پزشکی ، باعث ایجاد حس رضایتمندی میان مراجعه کنندگان شده است.
دکتر خادمی با اشاره به مراجعه 50 درصدی بیماران شهرستان تربت حیدریه به بیمارستان رازی تامین اجتماعی، افزود: می توان این مرکز را به عنوان نقطه قوت این شهرستان در بخش درمان دانست.
وی اظهار داشت: تعامل و هماهنگی به وجود آمده بین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه و بیمارستان رازی تامین اجتماعی ، می تواند نقطه عطفی در ارائه بهتر خدمات درمانی و ایجاد حس همدلی بین کارکنان و رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان باشد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: