کد خبر: ۴۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶
معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی:

سازمان تأمین اجتماعی تأثیر زیادی بر اقتصاد کشور دارد

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی تأثیر زیادی بر اقتصاد کشور دارد و این سازمان قصد دارد در برنامه ها و راهبرد های بلند مدت ملی سرمایه گذاری کند.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نجات امینی در همایش سراسری مدیران درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطلب، افزود: اقتصاد مقاومتی مدیریت ریسک و مخاطرات است تا با توجه به آن رشد و ثبات کشور حفظ شود.
وی گفت: درمان ویترین سازمان تأمین اجتماعی است و بیمه شدگان از بدو ارتباط با تأمین اجتماعی با درمان این سازمان سروکار داشته و خواهان دریلفت خدمات درمانی هستند.
وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی، سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار داده است.
وی گفت: ترکیب جمعیتی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی تغییر کرده و به سمت بیمه شدگان یارانه ای رفته که این مورد بر مصارف و منابع این سازمان تأثیر گذاشته است.
وی اظهار داشت: اختلاف شدید درآمد، عدم تعادل های مزمن مالی و سوء مدیریت سالمندی جمعیت، از مخاطرات 10 سال آینده در دنیا است که بر سازمان تأمین اجتماعی نیز اثر گذار است.
معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: شالوده اقتصاد مقاومتی فراهم کردن عدالت اجتماعی و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور برای توسعه است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: