تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

تشدید تدابیر امنیتی در فرودگاه کابل

پس از آنکه سفارت هندوستان در کابل هشدار داد تروریست ها قصد هواپیما ربایی در خطوط هوایی ایرایندیا را دارند، تدابیر امنیتی در فرودگاه کابل تشدید شد.
تدبیر24: وزارت کشور افغانستان پس از آن که سفارت هندوستان در کابل هشدار داد اطلاعات آنان نشان می دهد که تروریست ها قصد دارند تا هواپیمای خط هوایی ایر ایندیا در مسیر کابل-دهلی را بربایند، تدابیر امنیتی را در فرودگاه کابل تشدید کرد.

وزارت کشور افغانستان اطمینان داده است که امنیت فرودگاه کابل تامین است و هیچ نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

صدیقی گفته است که بیشترین تدابیر در فرودگاه کابل که به تازگی به نام 'حامد کرزی' رییس جمهور سابق افغانستان گذاری شده ، صورت گرفته و تلاش ها برای مصونیت پروازها ادامه دارد.

براساس گزارش های شبکه تلویزیونی 'ان دی تی وی' هندوستان نیز پس از این گزارش تدابیر امنیتی در فرودگاه های این کشور را افزایش داده و حتی کارمندان شرکت هوایی ایر ایندیا نیز بازرسی بدنی می شوند.

شبکه تلویزیونی ان دی تی وی براساس گزارش داد که شاید هواپیمای شرکت هوایی ایرایندیا که به افغانستان پرواز می کند، ربوده شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: