تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
خبرگزاری آلمان ( د.پ.آ) درخبری با اشاره به برگزاری نشست امنیتی مونیخ در هفته اول فوریه،از احتمال سفر رییس جمهوری ایران به آلمان به منظور شرکت در این نشست بین المللی خبر داد.
تدبیر24: پنجاه و یکمین نشست امنیتی مونیخ قرار است در روزهای جمعه تا یکشنبه (6 تا 8 فوریه/17 تا 19 بهمن ماه) با حضور سران و شخصیت های سیاسی و امنیتی کشورهای مختلف جهان به میزبانی آلمان در شهر مونیخ برگزار شود.

جمهوری اسلامی ایران همیشه به عنوان یکی از کشورهای مدعو در این نشست بین المللی شرکت کرده و به طور معمول وزیر امور خارجه به نمایندگی از کشورمان مواضع و دیدگاه های خود را درخصوص مسائل مختلف بین المللی در جمع سران و مقام های شرکت کننده مطرح می کند.

به گزارش ایرنا،خبرگزاری آلمان روز یکشنبه به نقل از 'ولفگانگ ایشینگر'، رییس کنفرانس امنیتی مونیخ احتمال داد که برای اولین بار یک رییس جمهوری از ایران در این نشست بین المللی حضور یابد.

براساس این گزارش،ایشینگر خاطرنشان کرد: علاوه بر حسن روحانی، رییس جمهوری ایران،پترو پروشنکو رییس جمهوری اوکراین و جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا از سرشناس ترین شخصیت های سیاسی حاضر در پنجاه و یکمین نشست امنیتی مونیخ خواهند بود.

رییس کنفرانس امنیتی مونیخ البته یادآور شد که هیچکدام از این سه شخصیت، هنوز حضور خود در مونیخ را قطعی اعلام نکرده اند.

ایشینگر خاطرنشان کرد:آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نیز برای دومین بار در دوره صدر اعظمی خود قرار است در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور یافته و سخنرانی کند.

سال گذشته،یواخیم گاوک، رییس جمهوری آلمان سخنرانی مراسم افتتاحیه نشست امنیتی مونیخ را برعهده داشت.

خبرگزاری آلمان از 'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق،'اشرف غنی'، رییس جمهوری افغانستان، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به عنوان دیگر شخصیت های سیاسی دعوت شده به این اجلاس نام برد.

دبیرکل ناتو،هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، رییس پارلمان اروپا به همراه 20 رییس دولت و 60 وزیر امور خارجه و دفاع از کشورهای مختلف جهان از جمله شرکت کنندگان در کنفرانس امنیتی مونیخ خواهند بود.

به گفته ایشینگر،بحران های اوکراین و داعش در خاورمیانه و تهدید های ناشی از آن مهمترین محورهای مورد بحث و تبادل نظر در کنفرانس مونیخ امسال خواهد بود.

وی در عین حال از احتمال تغییر دستور کار این نشست به خاطر حوادث تروریستی اخیر در کشور فرانسه خبر داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها