تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
پلیس ترکیه از صبح روز گذشته به منظور جلوگیری از تنش، تدابیر امنیتی شدیدی را مقابل دفتر روزنامه برقرار کرد و برخی از معترضان را دستگیر کرد.
تدبیر24: با چاپ بخش هایی از نسخه جدید نشریه شارلی ابدو فرانسه از سوی روزنامه جمهوریت ترکیه ،روز چهارشنبه عده ای در مقابل دفتر این روزنامه در استانبول به نشانه اعتراض تجمع کرده و شعار سردادند ولی پلیس ترکیه این تجمعات را متفرق کرد.

ترک همزمان با چاپ بخش هایی از نسخه جدید شارلی ابدو از سوی این روزنامه ترکیه ای، تهدیدات علیه آن افزایش یافته و پلیس ترکیه نگران واکنش های اعتراضی به آن شده است.

بامداد روز گذشته پلیس ترکیه به منظور جلوگیری از چاپ کاریکاتور موهن به دفتر روزنامه جمهوریت رفت و پس از اینکه اطمینان یافت کاریکاتور روی جلد شارلی ابدو در نسخه روزنامه جمهوریت منتشر نشده، از دفتر روزنامه خارج شد.

با این حال روز گذشته صفحات  ترجمه ترکیه ای نسخه جدید شارلی ابدو درترکیه در اینترنت غیر قابل دسترس شده است.

معترضان به اقدام روزنامه جمهوریت در مقابل دفتر این روزنامه در خیابان استقلال استانبول  شعار سر می دادند: "روزنامه جمهوریت تقاص این کار را خواهد داد" ، " ترکیه فرانسه نیست" و پلاکاردهای در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: " رسول خدا نگران نباش این امت با شماست ."

از سوی دیگر دو نفر از سه معترضی  که بعد از ظهر روز گذشته در مقابل دفتر این روزنامه نسخه جدید این روزنامه را به آتش کشیدند و شعار سر می دادند از سوی پلیس بازداشت شدند.

پلیس ترکیه از صبح روز گذشته به منظور جلوگیری از تنش، تدابیر امنیتی شدیدی را مقابل دفتر روزنامه برقرار کرد و برخی از معترضان را دستگیر کرد.

بسیاری از کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی ترکیه نیز با نوشتن مطالبی در نقد این اقدام روزنامه جمهوریت خواستار برخورد با این روزنامه و کارکنان آن شدند.
یک کاربر توییتر به نام " اونور نورالدین " در توییتر نوشت: آیا کسی نیست که بتواند بمبی به داخل این روزنامه بیندازد و سردبیر آن را بکشد؟"

روزنامه جمهوریت روز گذشته پس از انتشار 4 صفحه از نسخه جدید شارلی ابدو اعلام کرد دلیل این اقدام او محکومیت ترورهای صورت گرفته در هفته گذشته پاریس و ترویج فرهنگ مدارا و تحمل بوده است.

روزنامه جمهوریت که نزدیک به یک قرن از انتشار آن می گذرد ، رویکردی لاییک دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها