کد خبر: ۴۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
در بیانیه تشکل امید ایران شیراز عنوان شد

جنبش دانشجویی توهین به ساحت نمایندگان مجلس را محکوم می کند

تشکل امید ایران دانشگاه ازاد شیراز با صدور بیانیه ای جلوگیری از ایراد نطق علی مطهری در مجلس را محکوم کرد.
تدبیر24: متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی حاصل خون و رشادتهای عزیزترین افراد این مرز و بوم از تمام تفکر ها و اقوام است و دارای صفات برجسته و متعالی بسیاری است. یکی از این صفات برجسته آزادی بیان و حق اظهار نظر بدون ترس از داغ و درفش است و این اصل از حقوق ملت در اصول مختلف قانون اساسی مورد حمایت و تاکید قرار گرفته است.
ولی همانطور که شاهد بودیم چندی پیش اتفاقی نادر و بسیار تاسف و تامل بر انگیز در مجلس شورای اسلامی افتاد که طی آن عده ای از به اصطلاح نمایندگان ملت بدون در نظر گرفتن شان و جایگاه مجلس و اصول متعدد قانونی جلوی سخنرانی نماینده شجاع مجلس جناب اقای دکتر علی مطهری را که طبق اصل 84 قانون اساسی در حال انجام وظیفه بود را با فحاشی و تهمت و در آخر با حمله فیزیکی به ایشان گرفتند که این امر سخیف خلاف سیره پیامبر و امامان معصوم و نص صریح توصیه های رهبری معظم انقلاب است.
اگر عده ای برای منافع جناحی خود و نشان دادن خود در پیش از انتخابات هر عمل خلاف قانون و اخلاقی را صحیح قلمداد کنند دیگر راه را برای افراط و افراطیون باز کرده اند و بیم آن میرود که این فضای آلوده دامن جامعه را نیز بگیرد. لذا ما به عنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی این حرکت غیر قانونی و غیر اخلاقی و توهین به ساحت نمایندگان و شان مجلس که عصاره ملت است را محکوم کرده و از مواضع شجاعانه و حق طلبانه دکتر علی مطهری حمایت می نماییم و از خداوند متعال برای مسببان این این اتفاق طلب آنرزش مینماییم.
 انشاءالله ملت عزیز و روشن بین ایران جواب این گستاخی ها و حرکات سخیف را در انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی باصدای بلند و محکم خواهند داد.
با آرزوی سر بلندی ایران اسلامی
تشکل دانشجویی امید ایران دانشگاه ازاد شیراز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: