تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع رفراندوم برای حصر سران فتنه و یا توافقات هسته‌ای به رئیس جمهور ربطی ندارد، اما در هر حال باید لایحه به مجلس ارائه کند تا مجلس تصمیم بگیرد.
تدبیر24:احمد توکلی در خصوص پیشنهاد رئیس جمهور درباره برگزاری رفراندوم گفت: رفراندوم یکی از ابزارهای قانون گذاری در کشور است و مسیر آن یا تصمیم رهبری انقلاب برای پرسش عمومی و یا تصمیم مجلس برای شرایط خاص است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور هم می تواند موضوع رفراندوم را اعلام کرده و لایحه رفراندوم را به مجلس ارائه دهد. این موضوع نیازی به های و هوی ندارد.

وی ادامه داد: رفع حصر و توافقات هسته ای به ایشان مربوط نیست اما در هر حال باید لایحه به مجلس ارائه کند تا مجلس تصمیم بگیرد.

نماینده اصولگرای مجلس گفت: آقای رئیس جمهور با قسم به این قانون اساسی رئیس جمهور شده است و بر اساس این قانون در صورت موافقت مجلس انجام رفراندوم امکان پذیر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها