کد خبر: ۴۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
مشاور عالی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی :

خوزستان قطب نفتی ، صنعتی و کشاورزی کشور است

مشاور عالی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، استان خوزستان را قطب نفتی ، صنعتی و کشاورزی برشمرد و گفت : این استان از نظر سازمان با توجه به شاخص های صنعتی، کشاورزی و نیروهای مولد یکی از استان های ممتاز به لحاظ تعداد بالای بیمه شدگان محسوب می شود.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدرضا جعفریان به اتفاق مهندس زیوری سرپرست دفتر فنی و مهندسی، مهندس عابدینی مدیر عامل شرکت خانه سازی، مهندس پور حسینی سرپرست دفتر راهبری سیستم ها، دکتر داریوش پناهی زاده مدیر درمان و علی ترکاشوند مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان از پروژه های در حال احداث این استان بازدید کردند.
وی ضمن بازدید از بیمارستان های 96 تختخوابی امیرکبیر اهواز و 165 تختخوابی آبادان با ابراز رضایت از نحوه اجرای عملیات ساخت و ساز بیمارستان جدید آبادان بر ضرورت تکمیل و آماده شدن بیمارستان 96 تختخوابی امیرکبیر اهواز تا هفته تامین اجتماعی سال آینده تاکید نمود .
وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و مساعدت مسئولان سازمان و استانداری مشکل پارکینگ این بیمارستان حل شود.  
 دکتر جعفریان همچنین در بازدید از ساختمان واحد طب کار اهواز، دستور واگذاری این ساختمان را به اداره کل تامین اجتماعی برای راه اندازی شعبه 7 تامین اجتماعی اهواز صادر و ضمن بازدید از اداره کل، مدیریت درمان و اسناد پزشکی در حال تکمیل خوزستان، تاکید کرد: این پروژه تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری می شود.
وی همچنین از بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر بازدید و دستور ساخت یک مهد کودک در داخل بیمارستان را صادر کرد .
دکتر داریوش پناهی زاده مدیر درمان خوزستان نیز ضمن خرسندی از حضور دکتر جعفریان و هیات همراه از حسن نظر وی نسبت به استان تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا حضور مشاور عالی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و مدیران خانه سازی، فنی و مهندسی و دفتر راهبری سیستم ها باعث تسهیل و تسریع در تکمیل و تحویل پروژه ها در آینده ای نزدیک شود .


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: