تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

نام چند خوراکی غیرمجاز اعلام شد

سخنگوی سازمان غذاو دارو، اسامی هفت محصول غذایی غیر مجاز و شرکت های تولید کننده آنها را اعلام کرد.
تدبیر24:مهندس محمد هاشمی گفت: تولید کنندگان این محصولات غذایی فاقد مجوزهای مورد نیاز سازمان غذا و دارو بوده و اجازه تولید و عرضه هیچ یک از محصولات را ندارند.
 
او به اسامی شرکت ها و محصولات غذایی فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: شرکت پنیر لیقوان با نام های تجاری آرخاایل و فیروز امجدی، نوشیدنی ویتامین c با نام تجاری pokka vitaene، کمپوت آناناس با نام تجاری leonard، خاویار کشور آذربایجان با نام تجاری deniz tohfeleri، کلوچه با نام تجاری محبوب و چیپس سنتی با نام تجاری ایرانیان، محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیر مجاز اعلام کرده است.
 
هاشمی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفین در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت در سطح عرضه محصولات صورت می پذیرد، به مردم اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می شود.
 
او در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات غیر مجاز اعلام شده با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: