تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۶۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و عضو جبهه پایداری
آیا جز آن مواضع رسمی آقای روحانی که گفت ما سر این حقوق پایداریم آیا چیز دیگری گفته شده که آنها سرشوق آمدند یا اینها دارند برای اینکه برای خودشان حفظ آبرو کنند . . .

تدبیر24 : جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی در خصوص اقدامات اخیر حجت الاسلام حسن روحانی و امکان اعتماد به طرف آمریکایی اظهار داشت: مستند به مواضع آقای اوباما در مجمع عمومی اخیر سازمان ملل نمی توان به طرف آمریکایی اعتماد کرد زیرا که آمریکا سر مواضع استکباری خودش کاملا پابرجاست آقای اوباما در سازمان ملل فشرده ی حرف و مواضعش این بود که وجود، حفظ و بقاء و امنیت اسرائیل برای ما خط قرمز و حرف اول ما درمنطقه است و با هیچ دولت و هیچ شخص و جریانی بر سر وجود اسرائیل و امنیت اسرائیل اهل مذاکره و معامله نیستیم.

کریمی قدوسی افزود: آمریکایی ها در سازمان ملل اعلام می کنند که ما برای حفظ منافع مان در منطقه که اسرائیل و نفت است آماده حمله نظامی هم هستیم که این مواضع آمریکا همان بازخوانی کلام امام در مورد آمریکا که او شیطان بزرگ است می باشد و همه مصیبت های عالم و مردم منطقه زیر سر اوست.

وی در ادامه تصریح نمود: با این منطق رسا و شفاف و قوی آقای اوباما، جمهوری اسلامی که راهبردش نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی است قطعا نمی تواند با آمریکایی ها کنار بیاید و آنها هم نمی پذیرند به جز اینکه ما ضمانت تامین امنیت رژیم صهیونیستی و دست برداشتن از حمایت از تفکر مقاومت را به آنها ارائه بدهیم برای تعامل با آنها راهی دیگری نیست و تلاششان بر این است که به صورت سوری هم که شده ما یک طرف میز بنشینیم و آنها یک طرف میز و بلافاصله به دنیا به خصوص خط مقاومت در منطقه اعلام کند که ببینید این همان جمهوری اسلامی ایران است که همه شما تکیه به او کرده این و ایران را وادار کرده ایم و پشت میز آوردیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح گفت: همین تماس کوتاه تلفنی آقای روحانی را برخی حمل بر آین قضیه می کنند که این گفتگوی تلفی را هم ما یک خطا می دانستیم . بعد از نشستی که آقای ظریف با آقای جان کری داشتند بلافاصله آقای کری در مصاحبه اش می گوید که ما همچنان سر مواضع خود می ایستیم و باید جمهوری اسلامی ایران شفاف سازی کند و درهای فردو را روی ما باز کند و اعتماد سازی کند که این حرف ده ساله گذشته شان است. آقای  ظریف چه گفته که اینها سر شوق آمدند ما منتظریم آقای ظریف از نیویورک برگردد و روز سه شنبه یا چهارشنبه کمیسیون امنیت ملی با یک جلسه بسیار فعال گزارش کاملی از درون و برون جلسات از ایشان خواهد گرفت و مواضع خودش را بعدا اعلام خواهد کرد.

ایشان در خصوص ادامه روند مذاکره با آمریکا بیان نمود:  قطعا ملت ما هیچ گونه امتیازی در بحث هسته ای به طرف مقابل نمی دهد علت هم این است که آن زمانی که آقای روحانی رئیس تیم مذاکره کننده بود ما 30 تا سانتريفيوژ بیشتر نداشتیم امروز 30 هزار سانتريفيوژ در حال کار کردن می باشد آن زمان فردو نداشتیم و اکنون غنی سازی 20 درصد فردو داریم تولید میله های سوخت داریم صد در صد مستقل شدیم آب سنگین اراک در مرحله بهره برداری است نیروگاه بوشهر عملا در خط تولید آمده شده و این ها موفقیت هایی است که در دوره اصولگرایان و دولت نهم و دهم به وجود آمده است و انرژی هسته ای تبدیل به یک فرهنگ ملی شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: مواضع آقای روحانی هم مبنی بر امتیاز ندادن به طرف مقابل بوده و  ایشان تاکید بر تولید انبوه غنی سازی داشتند و از این حقوق می خواهند پاسداری کند اگر با حفظ این حقوق بدون دادن امتیاز و باج به غرب به جایی رسیده است که مذاکرات مفید است اما اگر صحبت از تعلیق باشد حتی به مقدار ناچیز ملت تحمل نمی کند و مذاکرات این دولت همین جا متوقف می شود.

کریمی قدوسی اظهار داشت: از مواضع وزرای خارجه در نشست ایران با 1+5 در نیویورک بر می آمد که همه می گفتند یک بحث جدیدی را ایران مطرح کرده و ادبیاتش و گفتمانش تفاوت کرده است. خیلی امیدوار شدیم که ما می خواهیم بدانیم چه گفته شده که اینها آنقدر امیدوار شده اند. آیا جز آن مواضع رسمی آقای روحانی که گفت ما سر این حقوق پایداریم آیا چیز دیگری گفته شده که آنها سرشوق آمدند یا اینها دارند برای اینکه برای خودشان حفظ آبرو کنند این حرفها را می زنند که تحلیل قطعی ما نیازمند ارائه گزارش آقای ظریف است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
سیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
2
4
تماس تلفنی برقرار شد شما هم هیچ ...نمی توانید بکنید.ا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
مگر ما عوض شده ایم که انتظار داریم یک ابرقدرت به خواست ما عوض شود ، اقتضائات روزگار ما را به این سمت و سو هدایت کرده است ، آقای قدوسی باید حقیقت بین بود و شرایط را درک کرد گاهی باید جنگید گاهی باید مدارا کرد فاعتبروا یا اولی الابصار از زندگانی پیامبر بزرگ اسلام و ائمه طاهرین درس بگیرید .
دارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
اقای قدوسی گرامی ، نمیدانم در تجزیه و تحلیلهای خود از کدام ایده و نگرش مشخص ، پیروی می فرمائید ؟ در هر حال سخنان شما بیشتر شبیه سفسطه است .
شما انتظار دارید اوباما در همان گام اول گفتگو ، از همه ی مواضع خود عدول کند و همه شرایط آقای روحانی ( نه شرایط شما ) را دربست قبول کند . اسرائیلیها را به بحر میت بریزد و بعد بیاید جنابعالی را با سلام و ص... ببرد ، رئیس.... فلسطین کند و .... به این راحتی !!!!
نه برادر من گفتگو آدابی دارد . اولین شرط آن هم احترام متقابل است . نه تسلیم بدون قید و شرط متقابل . این را هم بدانید مردم عزت و احترام ایرانی را در عمل می خواهند ، نه در شعار. و روحانی هم دقیقا دنبال همین خواسته ی مردم است . تا پای جان از او دفاع خواهیم کرد .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها