تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
موسوی لاری در کنگره حزب مردم‌سالاری:

نگاه به تحزب در کشور با شک و تردید همراه است

قانون اساسی ما بر موضوع تحزب تأکید داشته، اما نگاه به آن در کشور با شک و تردید همراه است.
تدبیر24:«سید عبدالواحد موسوی لاری» عضو مجمع روحانیون مبارزدر نشست افتتاحیه سیزدهمین کنگره حزب مردم سالاری با تاکید بر این موضوع که مسئله تحزب توسط قانون اساسی نهادینه شده است، گفت: با اینکه قانون اساسی ما بر موضوع تحزب تأکید داشته اما همواره این موضوع مسئله‌ای بوده که نمی‌توانیم مدعی باشیم که به صورت کامل عملیاتی شده است و نگاه به تحزب همیشه در کشور ما با شک و تردید همراه بوده است.

موسوی لاری ادامه داد: امروز همه قبول دارند که تحزب راه منطقی برای رسیدن به هدف است و این حق در جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته شده است.

وی با اشاره به شعار همایش «اصلاحات لازمه اعتدال» گفت: البته این شعار را به شکل‌های مختلفی می‌توان خواند. وقتی در قالب یک حزب حرکت را سامان می‌دهیم باید هدف را مشخص کنیم.

وی گفت: اصلاحات یعنی اینکه راه رفته را بررسی کنیم و به آینده‌ای که این مشکلات و کمی‌ها وجود ندارد بنگریم.

موسوی لاری تاکید کرد: اعتدال راه است، نه هدف و وسیله ای برای تبیین گفتمان موجود در جامعه به شمار می آید.اصلاحات همیشه زیر چتر قانون اساسی حرکت کرده است.

وی با اشاره به موضوع همه پرسی گفت: لاری در پایان گفت: اصلاح طلبی ملزومات و مشکلاتی دارد و ممکن است در شرایط فعلی جریانات تندرو بخواهد آرامش موجود در جامعه را ازبین ببرند. اصلاح طلبان باید به این نکته مهم توجه کنند که علیرغم فعالیت در احزاب گوناگون وحدت خود را حفظ کرده تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند.

منبع:برنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: