کد خبر: ۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
در بیانیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) عنوان شد

انقلاب اسلامی برکت عظیمی است که موجب بیداری سایر مسلمانان جهان شد

سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا)به مناسبت دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.
تدبیر24: متن این بیانیه به شرح زیر است :

انقلاب ما انقلاب اسلامی است چون متکی بر اسلام وارزش های والای آن است. انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب‏های دیگرانقلابی عظیم و پر نفوذ در سطح خاورمیانه و جهان است و متکی به هیچ قدرت جهانی و هیچ سازمان بین المللی  نیست نه قدرت های شرقی و نه قدرت غربی.
 امروز دنیا با ما به خاطر اسلام بد است و کینه ورزی میکند‏ انسانهای که جاهلند  و بی بصیرت می‏گویند اسلام به درد نمی‏خورد و چاره گشا نیست اما بعضی‏ها که به خوبی اوضاع مردم ایران را می‏دانند مانند مقام معظم رهبری(مدظله) می‏گویند اسلام خوب است ولی نه اسلام اینها بلکه اسلام راستین و نبوی .
امروز تبلیغات علیه ایران نیست تبلیغات علیه اسلام است .اگر ما جوانان با اسلام و دروس معنوی والهی اش کار نداشتیم کسی با ما بد نبود و توطئه چینی نمیکردند.
امروز آمریکا و اسراییل را که آنقدر در دنیا فساد می‏کنند کسی محکوم نمی‏کند بلکه با اسم سازمان ملل از آنها حمایت میکنند ولی تمام محکومیت‏ها مال ماست . به قول امام راحل بیدار باشید که سالیان دراز مبارزه در پیش دارید، ابرقدرتها برای نابودی شما هر روز نقشه می‏کشند ولی "ان کید الشیطان کان ضعیفا". قدرت‏های بزرگ که دستشان از مخازن بزرگ ایران کوتاه شده است و سلطه و قدرتشان با همت ملت ایران و قوای مسلح آن قطع گردیده اکنون به دست و پا افتاده ‏اند تا با جنگ‏ افرزوی بین مسلمانان و ایجاد تفرقه های مذهبی  سلطه خود را اعاده دهند و چپاولگری خود را از سرگیرند.
 اکنون مسلمانان باید با دقت مسایل را بررسی کنند و انقلاب‏ های غیراسلامی را با انقلاب اسلامی ایران مقایسه کنند چرا که انقلاب اسلامی وارث یک کشور صددرصد وابسته و مخروبه و عقب رانده شده از تمام جهات بود .
دشمنان ما باید بدانند که هیچ انقلابی در جهان همانند انقلاب اسلامی ما با ضایعه ه‏ای کم و ره‏آوردی عظیم همراه نبوده است و این نیست جز به برکت اسلام .
 انقلاب اسلامی برکت عظیمی است که موجب بیداری سایر مسلمانان و خیزش های مردمی علیه مسکتبرین جهان بخصوص آمریکا و اسراییل و دست نشانده های آنها در منطقه شده است.
سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا)ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر بیعت خود را با آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) اعلام میدارد  واز خداوند  و امام زمان (عج) توفیق روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: