کد خبر: ۴۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای بیمه شدگان و مستمری بگیران در سال آینده

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: برنامه های متنوع فرهنگی ویژه بیمه شدگان ومستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی سال آینده اجرا می شود.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر منصور اعتصامی در نشستی با برگزار کنندگان همایش ائمه جماعات سازمان در قم گفت: سازمان تامین اجتماعی با گستره میلیونی مخاطبان خود ظرفیت های بالقوه و بالفعل زیادی برای انجام امور فرهنگی دارد.
وی با تاکید بر نگاه ویژه و مثبت مدیران ارشد سازمان به مسائل فرهنگی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در سال 94 بیش از 15 فعالیت ویژه فرهنگی برای جامعه مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در  سراسر کشور به اجرا در می آید.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، قم را  خاستگاه انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: شهر مقدس قم به لحاظ بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س)،حضور مرجعیت شیعه،روحانیت معظم و مراکز فرهنگی غنی و ارزشمند، مهمترین محل برای آغاز کارهای فرهنگی در سطح کشور است.
وی از احیای فرهنگ قرآن و عترت ،ترسیم راه درست زندگی با الگوگیری از ائمه اطهار(ع)، اشاعه پاکدستی و خدمت به مردم به عنوان مهمترین محورهای فعالیتهای فرهنگی سازمان تامین اجتماعی در سال آینده نام برد.
دکتر اعتصامی از تحول در ساختار حضور ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی در سال 94 خبر داد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی ویژه برای ائمه جماعات بیمه ای و درمان کشور، نقش آنان در برنامه های فرهنگی سازمان در مراکز اداری و درمانی پررنگ و تاثیرگذارتر می شود.
در ابتدای این جلسه مدیرکل تامین اجتماعی قم از تعامل خوب سازمان تامین اجتماعی و بزرگان و مراکز حوزوی خبر داد و گفت: حوزه علمیه قم و مرجعیت بزرگوار ذخایر معنوی اسلام و نظام مقدس اسلامی هستند و همواره بر خدمت درست به مردم تاکید دارند.
سید مجتبی موسوی عزم جدی مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در پیگیری مسائل فرهنگی را قابل تقدیر دانست و افزود:استان قم با بیش از 700 هزار بیمه شده ظرفیت بالایی برای انجام امور فرهنگی دارد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: