تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

اسلام دین رسمی یکی از ایالات آلمان

استیون واییل نخست وزیر ایالت ساکسونای جنوبی، « یلماظ کلیچ» رییس اتحادیه اسلاتمی ترکی و « حسین مات» دبیر کل اتحادیه های علوی ساکسونا توافق نامه ابتدایی امضا کردند وبراساس این موافقت نامه اسلام به عنوان دین رسمی دراین ایالت آلمان معرفی گردید.
تدبیر24:  واییل بعد از امضای توافق نامه با بیان این که مسلمانان بخشی مهمی از جامعه ساکسونا را تشکیل می دهند تاکید کرد: در گذشته چهره ای منفی از مسلمانان در جامعه شکل گرفت و دولت از طریق امضای این توافق نامه درصدد بود احترام خود را به پیروان این دین ابراز نماید.


کلیچ نیز تصریح کرد: تاکنون چنین توافق نامه ای در هامبورگ و برمن نیز امضا شده است.


حدود 6.7 درصد از ساکنان ایالت ساکسونا را مسلمان تشکیل می دهند و این توافق نامه به مسلمانان حقوقی مساوی با سایر پیروان ادیان از جمله مسیحیان و یهودیان می دهد.


در جلسه امضای توافق نامه « کونیلیا روندت» وزیر امور اجتماعی و بهداشت و همچنین « بلت نجاد اونای» از اعضای مجلس شورای ایالت نیز حضور داشتند.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: