کد خبر: ۴۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
معاون اول رئیس جمهور:

توسعه کشور و رفاه مردم را به طور همزمان پیگیری می کنیم

معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت در دو خط موازی، توسعه و مسائل رفاهی مردم را به طور همزمان دنبال می کند و اطمینان داریم هر دو آنها را سامان خواهیم داد.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی جنوب شرق کشور در کرمان افزود: اطمینان می دهم در این دولت هیچ تصمیمی که باعث به هم ریختن آرامش مردم شود و آثار منفی اجتماعی داشته باشد اتخاذ نخواهد شد.
وی اظهار داشت: هر موضوعی که در دستور کار دولت قرار می گیرد روی سایت دولت قرار داده می شود تا دیدگاه و نقطه نظرات همه صاحبنظران را دریافت کنیم.
معاون اول رئیس جمهوری گفت: در کنار توسعه به معیشت و رفاه مردم نیز اهتمام جدی داریم و در مسیر رفاه زندگی و معیشت مردم حرکت می کنیم.
وی با اشاره به این که با افتخار می گوییم تورم از 40 درصد امروز به 16 درصد رسیده است، گفت: در ابتدای کار دولت به این نتیجه رسیدیم که باید تورم را کنترل کنیم و برای کنترل آن دستورهایی که باعث تاثیر بر جیب مردم می شود، صادر نکنیم.
وی گفت: امیدواریم روزی برسد که مردم دغدغه درمان و امنیت غذایی نداشته باشند تا دست دولت از نظر مسایل اقتصادی بازتر باشد.
معاون اول رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: بر همه ما به ویژه مسئولان واجب است راه و آرمان های امام (ره) و شهدا را به نحو مطلوب ادامه دهیم.
دکترجهانگیری تصریح کرد: ما باید این انقلاب را همواره زنده و بانشاط نگه داریم تا درمانی برای دردهای منطقه داشته باشیم، همان گونه که امروز کشورهای منطقه نیازمند چنین راه و روشی هستند.
وی با اشاره به افتتاح بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی جنوب شرق کشور معروف به میلاد 2، افزود: یکی از نماد فرسودگی سازمانی در دوره مدیریت قبلی سازمان تامین اجتماعی بود.
دکترجهانگیری اضافه کرد: در زمان مناسب، اتفاقات سازمان تامین اجتماعی در دوره قبل برای مردم بیان خواهد شد چرا که اگر این موضوع گفته نشود در حق مردم جفا شده است.
وی گفت: برقراری آرامش در سازمان تامین اجتماعی دستاورد کمی نیست، دستاوردی بزرگ که در حوزه اقتصادی کشور نیز شاهد آن بوده ایم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: