تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
اسدی با اعلام اینکه در این مدت دمای هوای مازندران کاهش خواهد داشت، گفت: به همین دلیل انتظار می‌رود بارش در ارتفاعات سردسیر (کوهستانی) مازندران به‌ صورت برف باشد.
تدبیر24: رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش دمای هوای استان، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا روزهای اوایل هفته آینده به‌ تناوب شاهد بارندگی در سطح استان و در ارتفاعات شاهد بارش برف باشیم.
 
احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی مازندران،از روز پنج‌شنبه 23 بهمن ماه امسال لغایت اوایل هفته آینده نفوذ سامانه پرفشار و همچنین تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی را بر روی سواحل جنوبی دریای خزر نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به این که این وضعیت با عبور متناوب امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو همراهی دارد، بیان‌ داشت: پیش‌بینی می‌شود تا روزهای اوایل هفته آینده به‌ تناوب شاهد بارندگی در سطح استان باشیم.
 
اسدی با اعلام اینکه در این مدت دمای هوای مازندران کاهش خواهد داشت، گفت: به همین دلیل انتظار می‌رود بارش در ارتفاعات سردسیر (کوهستانی) مازندران به‌ صورت برف باشد.
 
وی با یادآوری این نکته که در برخی از مناطق، آسمان مازندران در برخی ساعات مه‌آلود خواهد بود، افزود: وضعیت دریا نیز در این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها