کد خبر: ۴۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵

گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان شهرستان اسلامشهر و انتخاب اعضای شورای مشورتی

بهمن سال 93 آغاز ديگري بود بر فعاليت هاي جبهه اصلاح طلبان اسلامشهر. حرکتي که پس از به جريان افتادن موج بلند اصلاح طلبان در سراسر کشور به ايستگاه همسايه پايتخت رسيد تا يکي از بزرگترين پايگاه هاي اصلاح طلبي در استان تهران بار ديگر با شور سياسي حاميان دولت تدبير و اميد روحي تازه بگيرد.
تدبیر24: همايش بزرگ جبهه اصلاحات شهرستان اسلامشهر که با حضور گسترده اقشار مختلف شهر برگزار شد مهماناني هم از شهرستان هاي مجاور و پايتخت ايران اسلامي داشت که تعدادي از آنها در زمره شناخته شده ترين چهره هاي سياسي اصلاحات طي دو دهه اخير بوده اند.
مرتضي الويري، شهردار اسبق تهران، الياس حضرتي نماينده ادوار مختلف مجلس شوراي اسلامي و مديرمسئول روزنامه اعتماد، سيد حسين مرعشي دبير سابق حزب کارگزاران سازندگي و معاون رئيس جمهور دولت اصلاحات و نصرت اله تاجيک ديپلمات سابق ايران و از مديران برجسته دولت اصلاحات از جمله اين مهمانان بودند که هر کدام در بخش هاي مختلف اين گردهمايي به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.
در اين نشست صميمانه که با حضور بيش از 500 نفر از حاميان جبهه اصلاحات و نمايندگان احزاب فعال و شناسنامه دار اسلامشهر برگزار شد، از ميان 19 تن که کانديداتوري خود را براي عضويت در شوراي مرکزي جبهه اصلاح طلبان اعلام کرده بودن، 15 نفر برگزيده شدند تا در کنار نمايندگان احزاب اصلاح طلب، امور اجرايي فعاليت هاي آينده اين جريان سياسي را برعهده بگيرند.
بر اساس راي گيري صورت گرفته به ترتيب ابوالفضل نصرت آبادي، حميدرضا اميني، علي کريمي، هاجر حيدري، اسماعيل صادق زاده، کاظم اسدي، عزيز دهپور، علي محمدي، فاطمه محمدي اشرف آبادي، هادي حنيف نيا، حسن ابراهيمي، اکبر يونسي، توحيد قهرمان ، اکبر کريمي و مارينا پناهي توانستند به جمع 15 نفره شوراي مرکزي جبهه اصلاح طلبان راه پيدا کنند.
بر اساس اطلاع خبرنگار مهرتابان در آينده جلسان اين شورا با حضور منتخبان و نمايندگان احزاب اصلاح طلب اسلامشهري تشکيل خواهد شد.
يکي از رويدادهاي اين گردهمايي، تقدير از تلاش هاي ابوالفضل نصرت آبادي، قديمي ترين فعال اصلاح طلب اسلامشهر بود که از سوي جمعي از فعالان اصلاح طلب صورت گرفت.
نصرت آبادي در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ما گفت: تمام تلاش ما اين است که اصلاح طلبان با اتحاد و همدلي براي حضور موثر و پررنگ در عرصه سياسي کشور تلاش کنند.
نصرت آبادي همچنين با بيان اين که برنامه هاي اين جبهه در آينده به اطلاع شهروندان خواهد رسيد، گفت: انتخاب شوراي مرکزي تنها به منظور سامان يافتن فعاليت هاي جريان اصلاح طلبي اسلامشهر صورت گرفته است، به اين معني که جريان اصلاحات در تملک کسي نيست و همه کساني که با اين مشي فکري احساس قرابت مي کنند مي توانند همچنان که در گذشته در اين راه حرکت مي کردند همچنان فعال باشند.
وي يادآور شد: در نظام جمهوري اسلامي ايران راه براي حضور همه افکار سياسي موافق نظام باز است و اصلاح طلبان از اين فضاي باز سياسي استقبال مي کنند و به نوبه خود همه همت خود را به کار مي بندند تا در امتداد حماسه سياسي که مردم در خرداد سال 1392 رقم زدند، زمينه را براي بروز و ظهور حماسه هاي ديگر در حوزه هاي مختلف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراهم کنند.
وي تقارن گردهمايي اصلاح طلبان با آغاز جشن هاي پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را به فال نيک گرفت و افزود: وحدت و همدلي مهمترين رکن پيروزي انقلاب اسلامي بود و اين نظام با همين وحدت و يکپارچگي توانسته است امروز در چهارمين دهه از حيات خود در برابر بيگانگان تمام قد بايستد و از خون شهيدان و تماميت ارضي خود با تکيه بر آرمان هاي اسلام دفاع کند.
اين گردهمايي با وجود بازتاب هاي گسترده اي که در ميان فعالان سياسي کشور داشت، باز هم باعث شد تا جمعي از دلواپسان که همواره از همدلي اصلاح طلبان نگران بوده اند، دوباره بوق هاي تبليغاتي خود را به کار اندازند اما بي گمان جريان اصلاحات همانگونه که در طول نزديک به دو دهه اخير توانسته است فضاي مطلوبي در شهرستان اسلامشهر و شهرهاي همجوار ايجاد کند باز هم مي تواند فعاليت هاي وسيع و تاثيرگذاري را سامان ببخشد که در آينده همه شهروندان انعکاس آن را خواهند ديد.
منبع: سایت رسمی شورای مشورتی جبهه اصلاح طلبان شهرستان اسلامشهر
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: