کد خبر: ۴۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

افزایش 28 درصدی جراحی‌های بزرگ در بیمارستان تأمین‌اجتماعی خراسان‌شمالی

مدیردرمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به افزایش قابل توجه خدمات درمانی مراکز ملکی تأمین اجتماعی در خراسان شمالی به نسبت سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر این اساس آمار جراحی بزرگ در مقایسه با سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

 تدبیر24:  دکتر داریوش یزدانی در جلسه مدیران سازمان تأمین اجتماعی که در محل بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد برگزار شد، افزود: دراین زمینه آمار چشم پزشکی 20 درصد، دندانپزشکی 352 درصد، ارتوپد 29 درصد افزایش یافته است.

یزدانی از اخذ مجوز بخش های اورولوژی و ارتوپدی برای اولین بار از دانشگاه علوم پزشکی خبرداد وگفت: این منجر به رضایت مندی بیشتر بیمه شدگان این سازمان شده است.

یزدانی به تقویت ناوگان حمل و نقل مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی، اشاره کرد و اظهارکرد: دراین راستا توانستیم مجوز هشت دستگاه خودرو شامل آمبولانس را اخذ کنیم.

وی به استخدام ۳۰ نفر نیرو برای مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۳ نفر نیروی متخصص هستند که با آغاز به کار آنها در بخش درمان مستقیم تأمین اجتماعی استان بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

این جلسه در اولین روز سفر دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خراسان شمالی با حضور معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی و مسئولین و کارکنان اداره و درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: