کد خبر: ۴۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

درمانگاه تأمین اجتماعی شیروان و اسفراین تخصصی شد

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بر جذب پزشک متخصص برای بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد تاکید کرد و از تخصصی شدن 2 درمانگاه در شهرستان های اسفراین و شیروان استان خراسان شمالی خبر داد.

 تدبیر24:  دکتر محمدعلی همتی در جلسه مدیران سازمان تأمین اجتماعی که در محل بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد برگزار شد، از پیگیری خرید 150 آمبولانس توسط این سازمان خبر داد و گفت: از این تعداد سهمیه استان خراسان شمالی 2 دستگاه آمبولانس است.

دکتر همتی، بیمارستان تأمین اجتماعی خراسان شمالی را از لحاظ عملکرد و رشد شاخص ها، بسیار مناسب اعلام کرد و گفت: همچنین افت ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان شهرستان بجنورد نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، سال 93 را سالی بسیار خوب در حوزه سلامت دانست و افزود: در این سال ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت را داشتیم که کمک بزرگی برای سیاست گذاران حوزه سلامت در جهت دهی و هم سویی سیاست ها و جلوگیری از پراکنده کاری کرده است.

دکتر همتی به آغاز طرح تحول سلامت از ابتدای سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح تاثیرات عمیقی هم بر نظام سلامت و سازمان تأمین اجتماعی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه در ابتدای طرح تحول سلامت؛ تاثیر این طرح بر سازمان تأمین اجتماعی به ویژه بخش درمان این سازمان بررسی شد، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد هستیم، این سازمان درکنار طرح تحول سلامت حرکت های و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

دکتر همتی اظهار کرد: امروز شاهد هستیم سازمان تأمین اجتماعی با درایت، مدیریت و با رهبری شایسته مدیریت سازمان تأمین اجتماعی در مسیر خدمت به مردم به صورت تخصصی قرار گرفته است.

وی بحث شکل گیری نظام ارجاع سازمان تأمین اجتماعی را بسیار موثر دانست و گفت: دراین زمینه کارهایی که طی سالیان گذشته راکد شده بود مجددا فعال سازی شده است.

معاون حقوقی، معاون درمان، مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی، نماینده مردم اسفراین درمجلس شورای اسلامی، مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی و مدیردرمان این سازمان از فضای ساختمان بیمارستان تأمین اجتماعی ثامن الائمه بجنورد بازدید کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: