کد خبر: ۴۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

مراسم درختکاری تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد در واحد تهران شمال

مراسم درختکاری تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد در واحد تهران شمال برگزار شد
      تدبیر24: مراسم درختکاری تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد در واحد تهران شمال برگزار شد مراسم درختکاری به همت اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور آیت الله موسوی بجنوردی، دکتر کاردار معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، علی قدمیاری مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس علیرضاجاوید شهردار منطقه 4 ، صفانیا رئیس واحد تهران شمال و با حضور گسترده اعضای تشکل های دانشجویی استان تهران برگزار شد.
آیت الله موسوی بجنوردی در مراسم نمادین درختکاری تشکل های دانشجویی ضمن تبریک هفته درختکاری گفت: امیدوارم این برنامه ها مقدمه ای باشد برای درختکاری در سطح وسیع در کشور و فقط این طور نباشد که درخت ها را قطع کنیم چرا که این کار در شرع مقدس هم اکیداً نفی شده است.
وی همچنین درباره ی اهمیت درختکاری اینگونه اظهار داشت: به دلیل آنکه این موضوع رابطه مستقیم با سلامت انسان ها دارد و موجبات رشد سلامت در جامعه را فراهم می آورد.
آیت الله موسوی بجنوردی افزود: امیدواریم دانشگاه آزاد که بزرگترین دانشگاه در دنیا با 460 واحد محسوب می شود بتواند با توجه به این اعمال فضای فرهیخته ای ایجاد کند و روز به روز بر عزت آن افزوده شود هم چنین فرهنگ درخت کاری  نیزدر تمام کشور غنی تر شود چون امروز همه ما  به آن  محتاج هستیم.
وی اظهار کرد: امیدوارم فرهنگ درختکاری روز به روز در کشور و دانشگاه ها مستحکم تر شود.
در ادامه این مراسم ،سعید کاردار معاون دانشجویی دانشگاه آزاد با رساندن پیام دکتر میرزاده به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور می توانند با کاشت درخت در سطح واحدهایی که فضای مناسبی دارند با گرفتن عکس و ارسال آن به سایت خبرگزاری ایسکانیوز در قرعه کشی این مسابقه شرکت و به آنها از طرف دکتر میرزاده جایزه ای تعلق خواهد گرفت.
در ادامه این مراسم از طرف واحد تهران شمال و مهندس جاوید شهردار منطقه 4 لوح تقدیری با حضور آیت الله موسوی بجنوردی و دکتر سعیدکاردار اهدا شد.
در پایان این مراسم هم هر یک از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه اعضای تشکل های دانشجویی استان تهران با کاشت نهال این سنت حسنه را به جای آوردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: