تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۸۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
علی جنتی وزیر فرهنگ اعلام کرد
در حالی که تولید سالانه کالای فرهنگی در جهان هشت هزار و 200 میلیارد دلار برآورد می شود اما این رقم در ایران صفر است .
     تدبیر24:   وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حالی که تولید سالانه کالای فرهنگی در جهان هشت هزار و 200 میلیارد دلار برآورد می شود اما این رقم در ایران صفر است . 
 
علی جنتی در جلسه هیات امنای موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر گفت : در این سال ها به موضوع اقتصاد فرهنگ که در جهان هم مطرح است، توجه ویژه ای کرده ایم ؛ با وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز مذاکراتی شده تا نسبت به ایجاد اداره کل صنایع فرهنگی اقدام کند. 
 
وی افزود: اگر رو به این سمت حرکت کنیم آموزش هایی که موسسه فرهنگ و هنر می دهد در بازار کار جایگاه خود را باز می کند. 
 
براساس گزارش موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی فرهنگ و هنر، در جلسه هیات امنای موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر همچنین محمد اخباری سرپرست دانشگاه جامع علمی-کاربردی، علی اصغر رستمی رییس مرکز هیات های امنا و هیات مرکزی وزارت علوم، حمید شاه آبادی سرپرست موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر، علی اصغر کاراندیش معاون منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی آشنا معاون اجرایی موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر حضور داشتند. 
 
محمد اخباری در این جلسه اظهار داشت: اساس کار ما در دانشگاه بر مبنای 3 پارامتر شامل ارتقای کیفیت برای سرفصل ها و دوره ها و رشته ها؛ نظارت بر کیفیت و مساله مدرسان است.
 
دانشگاه جامع علمی - کاربردی بزرگترین دانشگاه مهارتی برای تامین نیاز بازار کار است که 800 هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل بوده و 54 هزار مدرس دارد. 
 
وی با یادآوری درخواست ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد دانش بنیان، افزود: راه اندازی مرکز تربیت مدرس از اولین کارهایی بود که انجام دادم ؛ مساله دیگر استفاده از خبرگان حوزه های مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد. لذا این دانشگاه باید قطب مهارت آفرینی و ثروت آور کشور باشد. 
 
شاه آبادی نیز در این جلسه به برگزاری جشنواره های مختلف در طول سال اشاره کرد و افزود این جشنواره ها کاربردی است و می تواند زمینه رشد و شکوفایی را در دانشجویان این مراکز تقویت کند. 
 
در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت مالی موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر ارائه و بودجه سال آینده این موسسه بررسی شد و مصوباتی درباره آن به تصویب رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
0
با کمال مغذرت شما اصلا نمی دانید کالای فرهنگی یعنی چه و الا این حرف را نمی زدید!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها