تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

هاشمی به نماز جمعه باز می‌گردد؟

موضوع بازگشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به نماز جمعه بعد از انتخابات 24 خرداد بار دیگر وارد فضای سیاسی کشور شده و برخی با استقبال از اینکه «اعتدال جای افراط را گرفته است» امیدوارند پس از 4 سال بار دیگر شاهد حضور او و اقامه نماز جمعه...
تدبیر24: موضوع بازگشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به نماز جمعه بعد از انتخابات 24 خرداد بار دیگر وارد فضای سیاسی کشور شده و برخی با استقبال از اینکه «اعتدال جای افراط را گرفته است» امیدوارند پس از 4 سال بار دیگر شاهد حضور او و اقامه نماز جمعه و ایراد خطبه توسط رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشند.

 هاشمی به نماز جمعه باز می‌گردد یا نه؟"پرسشی آشنا اما همچنان بی پاسخ از 4 سال پیش به این سو است که از یک طرف به دلیل اهمیت و نقش این چهره در چارچوب نظام و همچنین جایگاه نماز جمعه موضوعی مهم به حساب می‌آید و از جانب دیگر با انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری بازگشتآیت الله هاشمی به نماز جمعه دوباره در محافل سیاسی زمزمه می‌شود.

آيت الله هاشمي رفسنجاني که به مدت نزديک به سه دهه در نماز جمعه تهران به ايراد خطبه مي‌پرداخت، در اولين نمازجمعه خود در حوادث پس از انتخابات مواضع متفاوتي نسبت به ديگر ائمه جمعه تهران اتخاذ کرد که سبب شد تا به آخرين نماز جمعه وي (تاکنون) تبديل شود.

در چهار سال گذشته پس از آخرين نمازجمعه اين خطيب باسابقه نماز جمعه تهران بارها سخن از بازگشت وي به ميان آمد.

خلیج همیشگی فارس

موضوعي که البته تاکنون محقق نشد، اما فائزه هاشمي دختر وي مي‌گويد با توجه به عوض شدن شرايط سياسي و اجتماعي کشور، احتمال حضور دوباره وي به اين جايگاه عبادي سياسي وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: