تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۴۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

  تدبیر24:   بارش برف و نزولات آسمانی که از دقایقی پیش آغاز شده چهره متفاوتی به شهر اردبیل بخشید تا مردم این دیار در آستانه سال نو و نوروز هوای سرد و برفی را شاهد باشند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل این وضعیت جوی که تا آخر هفته کم و بیش ادامه می‌یابد زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا اردبیل در آخرین هفته سال 93 روزهای پربارشی را سپری کند به طوری که با نفوذ سامانه سرد و بارشی از امروز و تا اواخر هفته جو استان دستخوش تغییرات خواهد بود.

این سامانه که به کاهش 5 درجه‌ای دمای هوا منجر خواهد شد بارش‌های باران و برف را به صورت پراکنده در مناطق مختلف استان به ویژه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه رقم خواهد زد.

بر اثر بارش برف یخبندان و مه آلود بودن هوا در ارتفاعات و نواحی کوهستانی اختلال در تردد وسایط نقلیه دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در مورد پیش‌بینی وضعیت هوا در روزهای آینده و اوایل سال 94 گفت: ما به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش‌بینی را انجام می‌دهیم و به نظر می‌رسد تا 10 روز آینده با ورود سامانه‌های بارشی جو استان دستخوش تغییرات شود.

علی دولتی‌مهر افزود: روز دوشنبه و سه‌شنبه برخی از مناطق استان شاهد بارش برف و کاهش تعدیل دمای هوا خواهند بود اما در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه وزش باد اغلب مناطق استان را در بر می‌گیرد و آخرین روز سال 93 نیز هوا در جنوب استان بارشی و در سایر مناطق سرد خواهد بود.

وی عنوان کرد: در روزهای آغازین سال 94 نیز احتمال بارش و تغییرات جوی وجود دارد که امیدواریم با یک پیش‌بینی دقیق در روزهای آینده اطلاع‌رسانی جامع را شاهد باشیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، برف ، اردبیل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها