تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
شورای عالی کار سرانجام در آخرین جلسه خود و پس چهار ساعت و نیم بحث و مذاکره حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده را ۱۷ درصد افزایش داد و از ۶۰۹ هزار تومان فعلی به ۷۱۲ هزار تومان رساند.
  تدبیر24بر این اساس حداقل دستمزد سال آینده ۱۱ میلیون کارگر ایرانی مشمول قانون کار با ۱۰۳ هزار و ۵۳۰ تومان افزایش به ۷۱۲ هزار و ۴۱۳ تومان رسید. 

در این جلسه همچنین افزایش سایر سطوح مزدی برای سال آینده ۱۷ درصد تعیین و مقرر شد تا از ابتدای سال آینده، بن نقدی ماهانه کارگران از ۸۰ هزار تومان به ۱۱۰ هزار تومان، حق مسکن از ۲۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان، سنوات روزانه از ۵۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان، حق هر اولاد از ۶۰ هزار و ۸۸۸ تومان به ۷۱ هزار و ۲۴۱ تومان و حداقل مزد روزانه از ۲۰ هزار و ۲۹۷ تومان به ۲۳ هزار و ۷۴۷ تومان افزایش یابد. 

مصوبه افزایش ۱۷ درصدی شورای عالی کار، میزان عیدی مشمولان قانون کار را نیز مشخص کرد. بر این اساس میزان عیدی و پاداش پایان سال کارگران بر مبنای محاسبه دو ماه، یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان و در صورت محاسبه سه ماه، ‌ دو میلیون و ۱۴۲ هزار تومان خواهد بود. 

همچنین پیرو ابلاغ سیاست‌های افزایش جمعیت از سوی مقام معظم رهبری و برداشته شدن محدودیت پرداخت حق اولاد برای بیش از دو فرزند، پرداخت حق اولاد کارگران به تعداد فرزندان اعمال خواهد شد. 

در نشست نهایی تعیین مزد سال ۹۴ کارگران که تا ساعات اولیه بامداد دوشنبه به طول انجامید، نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی تا لحظه آخر بر مواضع خود ایستادگی کردند اما در ‌‌نهایت به افزایش ۱۷ درصدی مزد رضایت دادند. 

تا چند روز آینده مصوبه شورای عالی کار توسط وزیر کار به تمام واحدهای صنفی مشمول قانون کار ابلاغ خواهد شد.



(ارقام به تومان)

حداقل دستمزد ماهیانه۷۱۲۴۲۵
حق مسکن ماهیانه۴۰۰۰۰
حق بن نقدی (خواروبار)۱۱۰۰۰۰
حق اولاد- یک فرزند۷۱۲۴۲
حق اولاد- دو فرزند۱۴۲۴۸۵
حق سنوات روزانه۱۰۰۰
حداقل مزد روزانه۲۳۷۴۷
مجموع دریافتی افراد مجرد۸۹۲۴۳۰
مجموع دریافتی افراد متاهل با یک فرزند۹۶۳۶۷۱
مجموع دریافتی افراد متاهل با دو فرزند۱۰۳۴۹۱۲

منبع:تامین24

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها