تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
با بررسی سوابق متهم مشخص شد این متهم از افراد شرور و سایقه دار است که دارای سوابقی از جمله سرقت، حمل و نگهداری سلاح گرم و بیش از 10 فقره تجاوز به عنف می‌باشد.
تدبیر24:  سارق ۲۰ساله‌ای که با استفاده ازسلاح گرم اقدام به اخاذی از یک شهروند کرمانشاهی کرده بود توسط ماموران کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شیرزادی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه در تشریح جزییات این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به کلانتری ۱۶ سعدی مراجعه و اظهار داشت در یکی از خیابان‌ها با خودرو وانت درحال حرکت بوده که سه نفرنا‌شناس با استفاده از سلاح گرم جلوی وی را گرفته اند وخودرو‌اش را سرقت کرده و متواری شده‌اند.

سرهنگ شیرزادی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی شد و در اقدامی غافلگیرانه در حالی از طریق پشت بام در حال متواری شدن بود توسط ماموران دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد این متهم از افراد شرور و سایقه دار است که دارای سوابقی از جمله سرقت، حمل و نگهداری سلاح گرم و بیش از 10 فقره تجاوز به عنف می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: دربازجویی ها متهم به بزه ارتکابی معترف شد و ضمن معرفی دو همدست دیگرش اظهار کرد خودرو سرقتی را در یکی از محلات به صورت بلاصاحب ر‌ها کرده‌اند که با پیگیری ماموران خودرو کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ شیرزادی خاطر نشان کرد: ضمن موجی از رضایتمندی و خوشحالی در بین اهالی محل، پدر متهم به کلانتری مراجعت کرد و خواهان مجازات فرزند شرورش شد.
منبع: آفتاب
برچسب ها: تدبیر24 ، پدر ، فرزند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها